Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از اتمام دیدار دوستانه تیم نفت مسجد سلیمان مقابل تیم ملی امید که با تساوی بدون گل پایان یافت، بیان کرد: باید از حمید استیلی که ما را برای برگزاری بازی دعوت کرد تشکر کنیم. دیدار سنگینی بود و با توجه به اینکه حدود ۱۰ روز است تمریناتمان را شروع کرده ایم، تیم نفت مسجد سلیمان کیفیت لازم را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم که از بازیکنان ذخیره مان استفاده کردیم خوب نبود و تیم امید هم کیفیت بالایی داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. باید به کادرفنی تیم ملی امید خسته نباشید بگوییم. در کل برای شروع کارمان بازی خوبی بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان افزود: تغییرات زیادی داشتیم و باید به سرعت عمل کنیم چراکه از تمام تیم‌های لیگ برتر عقب‌تر هستیم.

او درباره اینکه آیا تیم ملی امید می‌تواند پس از ۴۴ سال به المپیک صعود کند یا خیر، گفت: کشورمان پر از استعداد است و بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم که در لیگ ایران هم خود را نشان می‌دهند. فرهاد مجیدی در راس کادرفنی تیم ملی امید درایت زیادی دارد و مدیریت حمید استیلی هم سبب می‌شود تجربه و جوانی در مسائل مدیریتی و فنی تیم امید کنار هم قرار بگیرند. بازی خیلی خوبی را به خصوص در نیمه دوم از تیم امید دیدیم و امیدوارم بتوانند به المپیک صعود کنند.

بیشتر بخوانید:

تساوی تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان در دیداری دوستانه

ناراحتی نفتی‌ها از فدراسیون فوتبال/ ویلموتس تماشاگر ویژه شاگردان فرهاد

تماشای دیدار شاگردان مجیدی و ویلموتس رایگان شد/ برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

اظهارات تارتار پس از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟