Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-29@10:40:06 GMT

جوکوویچ به فینال تنیس ویمبلدون راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۷۲۸۶

جوکوویچ به فینال تنیس ویمبلدون راه یافت



فاتح ۱۵ گرنداسلم تنیس بار دیگر به فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون راه یافت.

به گزارش تسنیم، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا با برتری 3 - یک مقابل روبرتو باتیستا از اسپانیا در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی بخش انفرادی مردان تنیس گرنداسلم ویمبلدون برای دومین سال متوالی به بازی نهایی سومین گرنداسلم سال دنیا راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با نتایج 2- 6، 6-4، 3-6 و 2-6 رقیبش را برد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مانند سال قبل به فینال ویمبلدون راه یافت. رقیب جوکوویچ در بازی نهایی از بین برنده چهلمین نبرد سنتی راجر فدرر و رافائل نادال در دومین بازی نیمه‌نهایی ویمبلدون مشخص می‌شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغجام ملت‌های آفریقا| تونس جمع مسافران نیمه‌نهایی را کامل کرددرمان بیماران سکته مغزی با سلول های بنیادیبخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹/ میرحسینی به مدال برنز رسیداستراو: اروپا برای دور زدن تحریم های آمریکا تلاش فوق العاده ای می کندزیدان تمرینات رئال مادرید را ترک کردفلاحت پیشه: گاندو سریال خطرناکی بود/ متهم کردن بخشی از نظام به اعتماد میان مردم و مسئولان ضربه می‌زندظریف: کشتار ۸۰۰۰ مسلمان بوسنی فراموش نشودمحکومیت متهمان پرونده سد لفور به 74 ضربه شلاقموشک‌های کره‌شمالی هر نقطه‌ای از خاک آمریکا را در تیررس دارندسخنگوی وزارت خارجه: انگلیس هرچه زودتر نفتکش ایران را رها کند/ بورل را به عنوان جانشین موگرینی فردی مثبت می‌بینیمپوتین از پیشنهاد رئیس جمهوری اوکراین برای مذاکرات استقبال کردصید ماهی با برق فشار قوی/ برای گرفتن یک ماهی چند میلیون بچه ماهی را می‌کشند؟سایر خبرهای داغ

بلیط مشهد و کیش زیر قیمت بازار

دندان های زیبا داشته باشید

درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان

پکیج لاغری در 4 ماه / تماس بگیرید

ورود همه آقایان ممنوع

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

افزایش فالور اینستاگرام/کمترین هزینه

وکیل خانواده (طلاق،نفقه،مهریه و ...)

کشف کن ، خلق کن و مدیر باش

شرکت در قرعه کشی با خرید نوار بهداشتی

قرعه کشی باور نکردنی پنبه ریز !!

اتوماسیون اداری

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه‌ نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و پلیس عراق در بازی نخست از سری سه‌تایی نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت 22 پنجشنبه شب در سالن فدراسیون بسکتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

شهرداری در این بازی با نتیجه 102 بر 64 مقابل نماینده عراق به برتری دست یافت.  شهرداری گرگان این دیدار را با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، سالار منجی و ویل چری آغاز کرد.

الشرطه رقیب شهرداری گرگان شد

بازی دوم تیم‌های شهرداری گرگان و پلیس عراق پنجشنبه 16 فروردین در بغداد برگزار خواهد شد.

تیم‌های لبنانی ساجس و الریاضی، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی هستند. بازی نخست را الریاضی 95 بر 92 به سود خود پایان داده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان