Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "وعد مرادبیگی"، امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: نظام سلطه برای ضربه زدن به جامعه اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده است.

وی افزود: بخشی از جنگ نرم دشمن در فضای مجازی متمرکز بر حجاب و عفاف است که باید این فضا مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ایلام با بیان این مطلب که رعایت عفاف و حجاب سلامت خانواده را به‌دنبال دارد، تاکید کرد: گسترش حجاب امنیت در جامعه را بیشتر می کند، توجه به این مهم از تاکیدات مهم قرآن و از دستورات اولیای الهی است که باید از کمرنگ شدن آن در جامعه جلوگیری و آمران به معروف در این راستا با تذکر لسانی، این مساله مهم را گوشزد کنند.

مرادبیگی با اشاره به برگزاری کنسرت های اخیر در ایلام اظهار داشت: با کنسرت‌هایی که در آن بی بند و باری و شکستن خط قرمز باشد مخالف هستیم، امیدواریم هیچ وقت شاهد این طور مسائلی در شهر ایلام نباشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه خبرهای نگران کننده‌ای در بحث بی‌حجابی در کنسرت اخیر شهر ایلام به گوشمان رسیده که امیدواریم درست نباشد.

امام جمعه موقت ایلام افزود: اگر مسئولان استانی واقعاً به فکر شاد کردن مردم هستند به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان باشند.

حجت الاسلام مراد بیگی در بخش دیگری از سخنان با اشاره سالروز تاسیس مجلس خبرگان رهبری و جایگاه مهم آن در نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و رهبری را یکی از اصلی ترین رکن های نظام بیان کرد و گفت: مسئولیت مجلس خبرگان رهبری بسیار حساس، ظریف و دقیق است در واقع این نهاد هویت اسلامی و انقلابی نظام را حفظ می کند.

وی در خصوص ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان چشم بینای نظام جمهوری اسلامی ایران برای انتخابات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر قوانین مجلس شورای اسلامی است و این مجموعه مطمئن‌ترین دستگاه ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است.

امام جمعه موقت ایلام همچنین با گرامیداشت ۱۶ تیر روز مالیات، برلزوم پرداخت مالیات ازسوی همه واجدین شرایط تاکید و از مسئولان امر درخواست کرد با تشدید نظارت ها، از فرارهای مالیاتی برخی افراد سودجو و سرمایه دار جلوگیری نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق، گفت : ما سال‌ها مقابل جنایات رژیم صهیونیستی از جمله ترور شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای کشورمان خویشتنداری کردیم، اما زمانی که به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه تعرض کردند، عزم و اراده نظام بر این قرار گرفت که این رژیم تنبیه شود و عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد.

غفوری با بیان اینکه این عملیات یک عملیات دفاعی بود، افزود: در اجرای این عملیات ما پیش‌دستی نکردیم. در این عملیات که یک عملیات محدود بود، ما از حیثیت و عزت ملت عزیزمان دفاع کردیم.

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات محدود بود، ادامه داد: دشمن بداند اگر قرار باشد ایران اسلامی عملیات گسترده‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد، دیگر اثری از تلاویو و حیفا نخواهد ماند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ایران در این عملیات از تجهیزات پیشرفته‌اش استفاده نکرد، گفت: در مقابل رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش همه توان خود را برای مقابله با پهباد‌ها و موشک‌های ما به صحنه آوردند، اما این موشک‌ها و پهباد‌ها به نمایندگی از ملت ایران بر سر اهداف تعیین شده فرود آمد و درسی پشیمان کننده و عبرت آموز به آنها و حامیانشان داده شد.

غفوری افزود: آنها خودشان خوب می‌دانند که ما در این عملیات چه کار بزرگی انجام دادیم، اما بنا را بر سانسور آن گذاشته‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیای استکبار نشان داد که چه قدرت بزرگی در منطقه وجود دارد، گفت: این عملیات موجب خوشحالی مظلومان دنیا و آوردن لبخند روی لبان مردم بی‌دفاع غزه شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی