Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در توضیحات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت آمده است:

متن حاضر قصد پاسخگویی به این به اصطلاح نامه را ندارد. مروری گذرا بر این متن پیش از هر موضوعی ماهیت و به‌عبارت دقیق‌تر سوءاستفاده دست‌درکاران سیاسی و رسانه‌ای آن از عنوان دانشگاهیان و کارشناسان صنعت نفت و همچنین سران قوا برای جریان‌سازی منفی علیه مدیریت وزارت نفت را به ذهن متبادر می‌کند؛ زیرا متن و محتوای سراسر توهین‌آمیز نامه فوق با منش، رفتار و گفتار بدنه دانشگاهی و کارشناسی صنعت نفت هیچ‌گونه تطابق و سنخیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌درکاران تهیه و انتشار این متن آن‌قدر درگیر ذهنیات سیاسی و جناحی خود بوده که فراموش کرده‌اند حداقل بدیهیات اولیه و در نگارش متنی که می‌خواهد به نام دانشگاهیان و کارشناسان منتشر شود را رعایت کنند و به گونه‌ای متن را به نگارش درآوردند که درک سوءاستفاده از این عناوین برای دنبال کردن منافع سیاسی خود برای حتی افراد عادی در ابتدای امر سخت باشد.

استفاده از واژه‌ها و عبارت‌های نامانوس توهین‌آمیز و بی‌اعتباری چون «بی‌تدبیری»، «ندانم‌کاری»، «افراد ناموزون»، «جوان ناپخته» و «دیکتاتور» در متن نامه نه‌تنها هیچ سنخیتی با ادبیات و گفتار جامعه دانشگاهی و کارشناسی ندارد، بلکه به طرز ساده‌ای اهداف و نیات جریانی که با ناشی‌گری از نام قشر فهیم و قابل احترام دانشگاهی و کارشناسی صنعت نفت سوءاستفاده کرده‌اند را نشان می‌دهد.

تجربه ثابت کرده است که جامعه دانشگاهی و بدنه کارشناسی کشور به‌طور عام و صنعت نفت به‌طور خاص همواره با استدلال و منطق در موارد مورد نیاز و ضروری به نقد برنامه‌ها، سیاست‌ها و عملکردها پرداخته و به دور از هوچی‌گری، سیاسی‌کاری و اغواگری، راهکارها و روش‌های خود را برای برون‌رفت از شرایط سخت و مشکلات مطرح می‌کنند.

تهیه‌کنندگان نامه مجعول فوق که فاقد هر گونه نام و نشانی است. به صورت ناشیانه و با توسل به شیوه‌های سیاسی، تکراری و کلیشه‌ای که جریان ضد نفت را ماه‌های اخیر برای تخریب صنعت نفت در پیش گرفته، بدون هرگونه استدلال و دلایل محکمه‌پسند در نقد عملکرد مدیریت صنعت نفت و بدون کمترین اشاره به راهکارهای کارشناسی و منطقی برای برون‌رفت از مشکلات ادعایی، درخواست برکناری وزیر نفت را مطرح کرده‌اند که این نیز خود از بی‌اعتباری متن یادشده حکایت دارد.

واقعیت این است که جریان سیاسی پشت این متن که از فعالیت گسترده سیاسی و رسانه‌ای خود در هفته‌های اخیر علیه وزیر نفت در حوزه‌های مختلف، دستاوردی نداشتند و حرکت آنها نیز در افکار عمومی و نهادهای حاکمیتی با اقبالی روبه‌رو نشده است، این‌بار تلاش کرده‌اند با پنهان شدن پشت عناوینی مانند دانشگاهی و کارشناس، به‌زعم خود جبهه جدیدی را بگشایند تا شاید به مقصود برسند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال صنعت نفت وزارت نفت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!