Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسانری از سطح اول فوتبال ایتالیا محو شد.

طرفداری- پالرمو، باشگاهی تاریخی، بازیکن ساز و محبوب در سیسیل به سری دی سقوط کرد تا احتمالاً برای مدتی طولانی از سطح اول فوتبال ایتالیا محو شود. پالرمو با مائوریتزیو زامپارینی، مالک جنجالی سابق خود و با هوش و مهارت فوق العاده مدیرانی چون والتر ساباتینی، چندین سال از تیم های مطرح ایتالیا بود؛ پالرمو اخیراً بازیکنان متعددی به فوتبال جهان معرفی کرد؛ پدیده هایی که با کمترین هزینه خریداری و با چندین برابر قیمت به باشگاه های متمول واگذار می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت ترانسفرمارکت؛ به مرور گرانترین فروش های تاریخ پالرمو می پردازیم:

علاوه بر لیست فوق، بازیکنان مشهوری چون سالواتوره سیریگو، آنتونیو نوچرینو، استفانو سورنتینو، فابریتزیو میکولی، فابیو لیورانی، مائوریسیو پینیا، ماسیمو ماکارونه، متئو دارمیان، امیلیانو ویویانو، کمیل گلیک، فدریکو بالزارتی، سیمونه پپه، الساندرو دیامانتی، کریستین زاکاردو، فابیو گروسو، مارکو آملیا و سیمونه بارونه در این باشگاه بازی کرده اند. تونی، گروسو، زاکاردو، بارتزالی، آملیا و جیلاردینو عضو تیم قهرمان جهان ایتالیا در سال 2006 هستند که سابقه بازی در جمع صورتی ها را دارند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است

جورجینیو از بازگشت به فوتبال ایتالیا استقبال می‌کند

طرفداری | به گزارش توتواسپورت، هرچند نمایندگان جورجینیو در هفته‌های اخیر مشغول مذاکره با آرسنال بر سر تمدید قرارداد بوده‌اند، اما این هافبک ۳۲ ساله تمایل دارد به فوتبال ایتالیا بازگردد و در همین راستا، خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است.

نام جورجینیو در سال‌های اخیر بارها پیرامون یوونتوس شنیده شده بود اما انتقال او به تورین هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت. با وجود آمادگی جورجینیو برای مذاکره و امضای قرارداد، این یوونتوس است که باید درباره احتمال جذب این بازیکن تصمیم بگیرد.

قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و در آن، بند تمدید یک ساله نیز گنجانده شده‌است. این هافبک ایتالیایی امسال عملکرد خوبی در ترکیب توپچی‌ها داشته و از عناصر اصلی تیمش در راه موفقیت‌های فصل جاری در لیگ و اروپا بوده‌است.

نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو

از دست ندهید ????????????????????????

پی‌اس‌جی برای این ستاره 120 میلیون خرج می‌کند! لوئیس فیگوی دوم؛ خشم بارسایی‌ها از ستاره سابق‌شان محتویات جیب کوبارسی در بازی با پی‌اس‌جی (فوتبال از دریچه فان) مهدی طارمی شهروند پرتغال می‌شود!

دیگر خبرها

  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟
  • مروری بر چند خبر ورزشی بیست و ششم فروردین استان قزوین
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • گران‌ترین بازیکنان بالای۳۰ سال دنیای فوتبال
  • ناامیدی لیورپول و بایرن: این مربی جدا نمی‌شود
  • لوازم خانگی گران نشد/ تولیدکننده هنوز کالای جدیدی عرضه نکرده است
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است