Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقل و انتقالات تابستانی برای میلان، همچنان آرام اما بابرنامه پیش می رود.

طرفداری- مذاکرات میان میلان و فیورنتینا طولانی شده و روسونری از این وضعیت راضی نیست.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در حال حاضر نه باشگاه آاس رم و نه باشگاه میلان حاضر نیستند رقم ۲۵ میلیون یورو درخواستی فیورنتینا برای جردن ورتو را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد رم ۱۶ میلیون یورو به اضافه ۲ میلیون یورو پاداش و پیشنهاد روسونری ۲+۱۵ است که با رقم خواسته شده توسط ویولا فاصله دارند. مذاکرات دوشنبه ادامه خواهد داشت اما میلان اگر نتواند ورتو را جذب کند، به سراغ ژان میشل سری از فولهام خواهد رفت. این هافبک طراح ساحل عاجی، پلن بی روسونری در خط هافبک محسوب می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی فرضی تراکتور!

به گزارش همشهری‌آنلاین، با اعلام محمدرضا زنوزی، جانشین پاکو خمس در تراکتور یک سرمربی خارجی است که به‌زودی انتخاب خواهد شد. به این ترتیب روشن می‌شود یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی که پیش‌تر گزینه هدایت تیم تبریزی خوانده می‌شدند، راهی آذربایجان نخواهند شد و زنوزی بعد از همکاری ناموفق با امثال جان توشاک، آرتور ژرژ، ارطغرول ساغلام، مصطفی دنیزلی، قربان بردیف و پاکو خمس باز هم سراغ استفاده از یک مربی خارجی خواهد رفت.

از این‌که بگذریم، می‌توانیم سراغ یک نکته فانتزی و حاشیه‌ای برویم؛ اینکه به‌نظر می‌رسد انتخاب و معرفی این فرد، بیشتر از هرکس دیگری شجاع خلیل‌زاده را از نگرانی در بیاورد؛ چراکه الان مدافع و کاپیتان تراکتور دقیقا نمی‌داند باید از چه‌کسی حمایت کند! شجاع در فاصله کوتاهی بعد از بازگشت به تراکتور در اظهارنظری بحث‌برانگیز مدعی شد خمس بهترین سرمربی دوران ورزشی او بوده است. خب شاید خمس مربی خوبی بود اما واقعا به آن سرعت نمی‌شد به این جمع‌بندی رسید! این در حالی است که خلیل‌زاده پیش‌تر با ادبیاتی بعضا اغراق‌آمیز از برانکو ایوانکوویچ، دراگان اسکوچیچ و یحیی گل‌محمدی هم پشتیبانی کرده بود و الان هم با تمام قوا مشغول انجام همین کار در قبال امیر قلعه‌نویی است. با وجود همه چالش‌ها، شجاع حتی در بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی از او هم تمجید کرد و باید به ما حق بدهید که تصور کنیم سرمربی بعدی تراکتور هم در صف حمایت‌شدن از سوی خلیل‌زاده است!

کد خبر 845660 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!
  • رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی فرضی تراکتور!
  • تصمیم نهایی میلان: سرمربی ایتالیایی نمی‌خواهیم
  • ایران به دنبال نهایی کردن صعود/ ژاپن به دنبال فرار از ناکامی
  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد