Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

نوزدهمین جشن حافظ، امشب (پنجشنبه ۲۰ تیر) در سالن همایش‌های برج میلاد، برگزیدگان خود را شناخت. فرزاد حسنی، مجری سابق تلویزیون، اجرای این مراسم را به عهده داشت.

برای اهدای جایزه تدوین سینمایی که به هایده صفی‌یاری برای فیلم «عصبانی نیستم» تعلق گرفت، مستانه مهاجر و حمید گودرزی روی صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هنگام، فرزاد حسنی که سالهاست از اجرای تلویزیونی دور مانده است، با طعنه به حمید گودرزی گفت: «ببخشید من جلوی شما دارم اجرا می کنم.»

این طعنه فرزاد حسنی به حمید گودرزی ریشه در اجرای برنامه‌های تلویزیونی توسط بازیگران سینما مثل حمید گودرزی، محمدرضا گلزار، پژمان بازغی و ... در چند سال گذشته دارد. حمید گودرزی، سال گذشته اجرای برنامه «پنج ستاره» را در شبکه پنج سیما داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برج برج میلاد تلویزیون سالن همایش محمدرضا گلزار فرزاد حسنی حمید گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) بابت اتفاقات رخ داده در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) با وجود ابهامات باعث شد یکی از نامزدهای ریاست، موضوع را از طریق دیوان عدالت اداری پیش ببرد.

مهدی گودرزی رئیس پیشین این فدراسیون که یکی از نامزدهای انتخابات بود در اعتراض به چگونگی انتخاب اعضای کمیسیون‌ ورزشکاران و همچنین موارد و ابهامات دیگر مدارک خود را جمع‌آوری و آن را به دیوان عدالت اداری تحویل داده است.

او در جریان این انتخابات اعتراض خود را اعلام کرد و در نهایت پنج رأی به دست آورد. با این وجود گودرزی شکایت خود را ارائه کرده است.

با این شرایط باید دید تکلیف این فدراسیون چه می‌شود و آیا انتخابات باطل خواهد شد یا خیر.

در این انتخابات محمدکاظم حججی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • پیش بینی تولید ۱۱ هزار تن بذر گندم در استان مرکزی
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • ۸۵ درصد مدارس کشور اتاق بهداشت ندارند | جای خالی ۱۶ هزار مربی سلامت در مدارس
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • سینما دست یک عده خاصی است/ جزو هیچ باندی نیستم