Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خوی، با حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: این طرح با هدف احیای روحیه امید به زندگی در مناطق سیل‌زده اجرا می‌شود و امید است که مردم از آن استقبال کنند.

وی گفت: طرح جهاد همبستگی ملی از جمله طرح‌های کلیدی برای حل مشکلات کشور است که در این زمینه از جایگاه معنوی مساجد و امکان دینی هم بهره برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت رسانی به مردم را یکی از اولویت های مهم بیان کرد و گفت: کمک به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چنانچه امام (ره) در وصایای خود فرمود خدمت به مردم بالاترین مستحبات است و بیشترین ثواب را دارد.

اين مقام مسئول با اشاره به علت آغاز اجرای این طرح از مساجد، افزود: در دفاع مقدس، این مساجد بودند که بیشترین نقش را در کمک رسانی به جبهه‌های حق علیه باطل داشتند و امروز نیز این هموطنان ما هستند که نیازمند مشارکت آگاهانه همه ما هستند و مسجد در حقیقت محوری مهم در خدمت رسانی به مردم را ایفا می کند.

مسئول ذفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه خوی به نقش بی نظیر روحانیت در تمامی ابعاد پیشرفت و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: روحانیت قبل از انقلاب تا امروز همیشه خادم مردم بوده‌اند و کمک به مردم را سیره خود می‌دانند.

وی در پایان بار دیگر بر لزوم همبستگی مردم در امر بازسازی مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: اگر در این راه قدم بردارید در اصل به خود خدمت کرده‌اید.

انتهای پیام/ع

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مردم شهر شیکاگوی آمریکا با برگزاری تظاهراتی گسترده خواستار توقف جنگ علیه غزه و پایان جنایات جنگی صهیونیست‌ها شدند.

در مقابل پلیس شیکاگو تظاهرات همبستگی با مردم غزه را سرکوب و تعدادی از تظاهرات کنندگان را بازداشت کرد.

کد خبر 6080172 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر