Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@06:12:56 GMT

واکنش FIVB به باخت ایران مقابل برزیل

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۹۰۹۳

فدراسیون جهانی والیبال پس از باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل، در گزارشی به تمجید از ستاره تیم ملی برزیل پرداخت. به گزارش جنوب نیوز، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو با نتیجه دو بر سه نتیجه را به برزیل واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند تا برزیل پشت سر لهستان به عنوان تیم دوم گروه B، راهی مرحله بعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی والیبال پس از این دیدار با تمجید از ستاره تیم ملی برزیل ریکاردو لوکارلی در این بازی با تیتر "لوکارلی راه نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ را به برزیل نشان داد"، نوشت: " پنج بازیکن قهرمان المپیک (تیم ملی برزیل) از جمله ریکاردو لوکارلی (۱۵)، لوکاس ساتکمپ (۱۴)، فلاویو گولبرتو (۱۲)، والاس دسوازا (۱۰) و آلن سوازا (۱۰) به امتیازات دو رقمی رسیدند تا این تیم با شکست ایران به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ برسد.

ایران و برزیل هر دو تیم‌هایی بودند که بازی‌های اول خود در گروه B را به تیم جوان اروپایی(لهستان) واگذار کرده بودند اما تصمیم‌گرفتند با شکست رقیب خود به تیم اروپایی در مرحله نیمه‌نهایی بپیوندند که برزیل در انجام این کار موفق بود.

برزیل در میادین مختلف از جمله لیگ‌جهانی، لیگ ملت‌ها، جام جهانی و … ۱۲ برد و ۳ باخت را مقابل ایران کسب کرده است. امروز نیز بازیکنانی چون لوکارلی برزیل را در مصاف با ایران به برتری رساندند. برزیل هر دو بازی خود مقابل ایران را در لیگ‌ملت‌های والیبال با نتیجه ۳-۲ پیروز شد. هر سه برد ایران مقابل برزیل نیز به مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ برمیگردد که با نتایج ۳-۰، ۳-۲ و ۳-۱ موفق به شکست این تیم شد."

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

کد خبر 6085492 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان