Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه امنیتی ویژه وزارت کشور کویت از شناسایی و انهدام یک گروهک تروریستی وابسته به گروه اخوان المسلمین خبر داد که پیش از این نیز حکم‌هایی شامل 15 سال حبس از سوی دستگاه قضایی مصر علیه آنها صادر شده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العربیه، وزارت کشور کویت اعلام کرد، این گروهک که در حال فرار از مسئولان امنیتی مصر بود، در کویت مستقر شدند و مسئولان مربوطه در وزارتخانه مدارکی از آنها به دست آوردند که منجر به شناسایی و بازداشت آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه همچنین گزارش داد، مسئولان مربوطه کویت با بررسی‌ها و تحقیقات موفق شدند محل اختفای اعضای این گروهک را شناسایی کنند و با آغاز یک عملیات امنیتی پیش‌دستانه آنها را در مکان‌های پراکنده‌ای بازداشت کنند، پس از انجام تحقیقات اولیه، آنها به عملیات‌هایی تروریستی و ایجاد اختلال در امنیت مصر اعتراف کردند.

وزارت کشور کویت افزود، تحقیقات برای شناسایی عواملی که به این گروهک برای فرار کمک کرده و در مخفی نگه داشتن آنها نقش داشتند و نیز تمامی کسانی که با آنها همکاری کردند، همچنان ادامه دارد.

این وزارتخانه هشدار داد، هرگز با کسانی که همکاری و ارتباط‌شان با این گروهم و یا سایر گروهک‌ها و سازمان‌های تروریستی ثابت شود، مسامحه نخواهد شد و به شدت با کسانی که قصد ضربه زدن به امنیت کویت را داشته باشند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كويت اخوان المسلمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم شصت‌و‌پنجمین سالگرد رحلت مرجع فقید آیت‌الله حسین طباطبایی بروجردی استاد حاج شیخ حسین انصاریان به ایراد سخنرانی پرداخت و سید مهدی میرداماد در مدح منقبت ائمه اطهار (ع) مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با تجلیل از شخصیت آیت الله بروجردی گفت: این مرجع تقلید زمانی که به قم آمد ۷۰۰ نفر در این حوزه مشغول به تحصیل بودند و در زمانی که از دار دنیا رفت بیش از ۷ هزار نفر مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله بروجردی گفت: در طول ۱۶ سالی که آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم حضور داشت اقدامات بسیاری در راستای گسترش دین اسلام در داخل ایران و کشور‌های مختلف انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، تقوای الهی را یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله بروجردی دانست و گفت: به‌واسطه همین تقوا، آیت الله بروجردی به مراتب بزرگی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران