Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  مدیر فرودگاه‌ زنجان از پایان عملیات حج تمتع سال 98 فرودگاه زنجان، با پرواز آخرین حجاج زنجانی به مقصد مدینه خبر داد.    

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه زنجان، محمد قاسمی گفت: امسال 1556 زائر زنجانی در قالب 11 کاروان و در سه روز و با 12 پرواز رفت و برگشت، به وسیله ایرباس 300 توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر به سرزمین وحی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این پروازها حدود 42 هزار کیلوگرم بارهمراه مسافر نیز جابه‎جا شد، گفت: خوشبختانه همه  پروازهای حج به موقع انجام شد و حجاج و خانواده‎های آنها برای کسب اطلاع از زمان و چگونگی انجام پروازها به پرتال فرودگاه زنجان به نشانی zanjan.airport.ir مراجعه و در صفحه ویژه حج پرتال اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنند.

 قاسمی در پایان گفت: طبق زمانبندی عملیات بازگشت حجاج به این فرودگاه، از 26 تا 28 مرداد 98 انجام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه زنجان محمد قاسمی حج تمتع 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد

معاینات پزشکی بیش از ۶۵ هزار نفر از زائران حج تمتع ۱۴۰۳ تأیید شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حدود یک ماه زمان تا اعزام زائران حج تمتع باقی است و مسئولان سازمان حج و زیارت در تلاش هستند تا سایر مقدمات اعزام زائران را به سرزمین وحی فراهم کنند. 

یکی از اقدامات ضروری در روند اعزام زائران، انجام معاینات پزشکی است که بر اساس استطاعت جسمانی ثبت‌نام‌کنندگان سنجیده می‌شود؛ در این راستا تاکنون معاینات بیش از 65 هزار نفر از زائران تایید و 8200 نفر هم درحال بررسی است.

به گفته سید علی مرعشی؛ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت، طی دو روز آینده فعالیت کمیسیون‌های پزشکی در تهران و سایر استان‌ها و کمیسیون کشوری در اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد.

مروری بر شرایط و تصمیمات تعیین شده برای حج تمتع 1403

به گزارش تسنیم، بیماران سرطانی و بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند، بیمارانی که نقص یا ضعف سیستم ایمنی دارند و تحت درمان هستند و همچنین زنان باردار و شیرخوارگان به ج اعزام نخواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳