Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@12:09:28 GMT

منابع مالی بازیکنان خارجی تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۰۵۸۹

منابع مالی بازیکنان خارجی تامین شد

دویست و چهل و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "منابع مالی بازیکنان خارجی تامین شد" عنوان اصلی این رسانه است که پس از صحبت‌های منصوریان با مدیران باشگاه ذوب‌آهن منابع مالی این تیم برای جذب دو بازیکن خارجی مدنظر منصوریان که یکی آفریقایی و دیگری از قاره آمریکاست تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"با تیم جدیدمان باید با الاتحاد بازی کنیم "دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگوی منصوریان با پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شده است. وی در این باره افزود: امسال تیم جوانی را بسته‌ایم که برخی از آن‌ها سابقه بازی در آسیا را ندارند و این کار ما را سخت می‌کند چرا که از لحاظ روحی هم باید بازیکنان را آماده کنیم. منصوریان ادامه داد: شناخت خوبی از الاتحاد داریم و تمامی بازی‌های داخلی و خارجی این تیم را نگاه کرده‌ایم و می‌دانیم بازی آسانی نخواهیم داشت که البته این برای الاتحاد هم صدق می‌کند.

"درخواست مردمی داریم که به سپاهان نروی" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و دومین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره به حاشیه مراسمی دارد که وحید امیری وینگر تیم ملی در آن حضور داشت و مجری این برنامه از امیری بنا به درخواست برخی حاضرین در آن برنامه به قول خودش درخواست مردمی داشت که به سپاهان نرود!

"بختیار شمالی شد" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است