Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:08:59 GMT

پیاده روی «حرم تا حرم» از جهرم تا شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۰۷۷۹

پیاده روی «حرم تا حرم» از جهرم تا شیراز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات جهرم افزود: به مناسبت دهه کرامت پیاده روی «حرم تا حرم» از حرم مطهر حضرت فضل بن موسی بن جعفر(ع) جهرم تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدرضا حسینی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، با اشاره به برگزاری پیاده‌روی «حرم تا حرم» به مناسبت دهه کرامت گفت: کاروان پیاده‌روی «حرم تا حرم» هرساله به مدت 2 روز از جهرم حرکت خود را آغاز کرده و زائران مسیر جهرم تا شیراز را پیاده‌روی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات جهرم  با تاکید بر اینکه پیاده‌روی «حرم تا حرم: هر ساله از حرم مطهر حضرت فضل بن موسی بن جعفر (ع) تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز برگزار می‌شود، افزود: پیاده‌روی امسال هم از 17 تیر آغاز و عصر سه‌شنبه 18 تیرماه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) پایان یافت.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: علی رغم گرمای شدید هوا امسال حدود 250 نفر از برادران و حدود 400 نفر از خواهران در این پیاده‌روی شرکت کردند.

 

وی به برنامه‌های پیاده‌روی «حرم تا حرم» اشاره کرد و بیان داشت: آغاز پیاده‌روی زائران از جهرم بوده که پس از طی 25 کیلومتر راه به قطب‌آباد می‌رسند سپس در ادامه به خفر رسیده و شب را در آنجا مستقر می‌شوند و عصر روز سه‌شنبه 18 تیر هم به شیراز رسیده و در مراسم شب بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) شرکت کرده‌اند.

 

 

 

پایان پیام/663

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه عفاف و حجاب حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری جشن های دهه کرامت اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی جهرم بزرگداشت دهه کرامت سازمان تبلیغات اسلامی فارس روز حضرت شاهچراغ ع حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع جشن دهه کرامت دهه کرامت در فارس حضرت شاهچراغ ع جشن های دهه کرامت همزمان با دهه کرامت شاهچراغ دهه کرامت شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود