Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره آرژانتینی اینتر نمی تواند برای شروع کار با کونته صبر کند و حتی در صورت ورود لوکاکو و ژکو، برنامه ای برای ترک نراتزوری ندارد.
به گزارش آریا، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی جوان اینتر یکی از امیدهای بزرگ کونته برای گلزنی در خط حمله است و او در جوزپه مه آتزا می ماند. درخشش در کوپا امریکا باعث شد لائوتارو بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیفتد و حالا او در 11 بازی ملی موفق به ثبت 6 گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بتو یاکه در گفتگو با اینتر نیوز گفت:
لائوتارو نمی تواند برای شروع کار با کونته صبر کند. صحبت های مسی؟ مورد تحسین قرار گرفتن از سوی بهترین بازیکن جهان زیبا و بسیار راضی کننده است. لائوتارو از این بابت بسیار خوشحال بود. صحبت های مسی باعث شد بخواهد بیشتر از قبل تلاش و پیشرفت کند. باید جزئیات جدید را یاد بگیرد تا به اهدافش برسد.  
اخیرا برخی رسانه ها از علاقه بارسلونا به لائوتارو خبر داده اند و یاکه در این مورد گفت:
لائوتارو فقط به اینتر فکر می کند. او در اینتر خوشحال است و رویاهای بزرگی دارد. کونته با تلفن با او تماس گرفت و از نحوه کار صحبت کرد و اینکه روی او حساب ویژه ای باز می کند. کونته گفته بود از حضور او در تیم خیلی خوشحال است. درست است که بارسلونا به او علاقه دارد اما هیچ باشگاهی به طور رسمی پیشنهاد نداده است. شایعات وجود دارند و ما صادقانه برخورد می کنیم. تکرار می کنم: لائوتارو در اینتر می ماند. اجازه دهید این بحث را با شوخی تمام کنم: اگر مسی می خواهد با لائوتارو بازی کند، باید به اینتر بیاید.  
یاکه با خنده ادامه داد:
باید امیدوار بود. برای نراتزوری خرید مسی فوق العاده خواهد بود.
وی در مورد نقش لائوتارو در اینتر فصل آینده گفت:
کونته به او نگفته که در ترکیب ثابت خواهد بود. فقط گفت که روی او حساب می کند و همچنین گفته بود از بازی او خوشش می آید و دوست دارد در تمریناتش باشد. لائوتارو آماده کار با کونته است و واقعا از این موضوع هیجان زده است. حالا فعلا اجازه دهید او از تعطیلات و ساحل لذت ببرد و با تمام توان برگردد.      
اگر لوکاکو و ژکو به اینتر بیایند شرایط برای لائوتارو فرق می کند؟
به نظر من همیشه باید رقابت سالم در تیم وجود داشته باشد. در هر جایی از دنیا، همه باید برای جایگاه خود تلاش کنند. من به خوبی می دانم ممکن است اینتر مهاجمان بزرگی را جذب کند اما چشم بسته به کیفیت لائوتارو اطمینان دارم و می دانم او چه کارهای می تواند انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر برنامه لائوتارو مارتینز مسی اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد