Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:25:10 GMT

فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۲۷۸

کاغذ دیواری به عنوان برترین دیوارپوش در بین انواع دیوارپوش ها از محبوبیت فراوانی در بین مشتریان خوش سلیقه و سخت پسند برخوردار است در سالیان اخیر فروشگاه های زیادی در رابطه با کاغذ دیواری مشغول به کار شده اند و فراوانی بی حد آلبوم های کاغذ دیواری عرصه ی رقابت در میان فروشندگان کاغذ دیواری را باز مشکل کرده است اما چگونه بتوانیم در میان انبوهی از کاغذ دیواری ها محصول با کیفیتی انتخاب کنیم ؟

فروشگاه کاغذ دیواری آرتار دکور

فروشگاه کاغذ دیواری آرتار دکور با سابقه فراوان در زمینه فروش کاغذ دیواری به صورت تکی و عمده در سراسر ایرن به صورت فروش اینترنتی و حضوری توانسته نام خود را در بین فروشندگان مطرح کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آرتار دکور با ۶ شعبه در شهر های تهران و مازندران و تبریز توانسته اعتبار خود را بین فروشندگان دو چندان بکند. 

آرتار دکور با فروش انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی در سبک ها و رنگ های مختلف با کیفیت بالا توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند همچنین آرتار دکور با بیش از ۲۰۰۰ آلبوم کاغذ دیواری بیشترین تنوع را در بین فروشندگان دارا است.

کاغذ دیواری های پر فروش

کاغذ دیواری های پر فروش معمولا در هر قشر میتواند متفاوت باشد زیرا تنوع کاغذ دیواری باعث شده تا گزینه های انتخابی بسیار باشد کاغذ دیواری ها در سبک هایی مانند کلاسیک ,  سه بعدی ,  طرح طبیعت , طرح آجر , طرح چوب , خط دار , گل ریز ,گل درشت ,اسپرت ,پوستر ,و …..

اما طرحی که در حال حاضر بسیار پر طرفدار است و استقبال خوبی از آن میشود کاغذ دیواری سه بعدی است زیرا نقش های زیبا و خاصس آن میتواند هر شخصی را مجذوب خود کند.

بعد از آن پوستر های سه بعدی که در طرح ها و نقش های زیبا اعم از آثار باستانی و طبیعت و انمیشن میتواند برای تک دیواری ها بسیار زیبا باشد . 

فروشگاه کاغذ دیواری ما با هدف کسب درآمد حلال واحترام به حقوق مشتریانش انواع کاغذ دیواری های قابل شستشو را با ضمانت کیفیت کالا به مشتریان عرضه میکند.

تمامی اطلاعات در زمینه ی جنس , طرح و رنگ کاغذ دیواری و کاربرد مناسب کاغذ دیواری در محیط های مختلف مانند اتاق خواب, سالن پذیرای , نشیمن , آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی و مکان های اداری و تجاری توسط کارشناسان این فروشگاه به مشتریان ارائه می شود.

برای خرید کاغذ دیواری قبل از اینکه به طرح و رنگ کاغذ دیواری توجه کنید به جنس کاغذ دیواری توجه کنید اگر برای مکانی پر تردد از کاغذ دیواری غیر قابل شستشو و یا کاغذ دیواری با مقاومت پایین انتخاب کنید کاغذ دیواری خیلی زود با کثیف شده و زیبایی خود را از دست می دهد وبا کوچکترین سایش یا برخورد اشیاء پاره و خراب می شود پس در انتخاب کاغذ دیواری اولین چیزی که از فروشگاه باید طلب بکنید آلبوم کاغذ دیواری های قابل شستشو و ضخیم است.

پس از این نکته باید قبل از انتخاب زیبا ترین کاغذ دیواری، مکانی که قصد نصب کاغذ دیواری را دارید به فروشنده ی فروشگاه کاغذ دیواری اطلاع دهید چون همان طور که گفته شد کاغذ دیواری ها کاربرد های متنوعی دارند پس حتما به این موضوع توجه فرمایید سپس با در نظر گرفتن مساحت و طول وعرض مکان مورد نظر رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.درخرید کاغذ دیواری علاوه بر نکات گفته شده‌ در بالا باید به رنگ و سبک دکوراسیون اتاق یا محیط مورد نظرتان حتماً توجه کنید چون اگر رنگ کاغذ دیواری و لوازم در یک تن رنگی نباشند ممکن است محیط نامنظم به نظر آمده و زیبایی مورد نظر ما را پیدا نکنند .

انواع کاغذ دیواری های عرضه شده در این فروشگاه از کاغذ دیواری ایرانی و خارجی و قابل شست وشو و غیر قابل شست وشو به مشتریان عرضه می شود .

کاغذ دیواری چینی با جنس و قیمت مناسب از ارزان ترین و پرفروش ترین کاغذ دیواری ها می باشند و از جمله ی کاغذ دیواری های گرانقیمت و بسیار با کیفیت می توان به کاغذ دیواری های کره ای با ابعاد بزرگتر از دیگر کاغذ دیواری ها و کاغذ دیواری های بلژیکی با لاکچری ترین طرح و رنگ نام برد دیگر کاغذ دیواری های خارجی عرضه شده در این شرکت : کاغذ دیواری ایرانی - کاغذ دیواری ایتالیایی - کاغذ دیواری آلمانی - کاغذ دیواری آمریکایی و ... در تنوع بی شمار از آلبوم ها در اختیار مشتریان قرار گرقته است

مزیت خرید اینترنی کاغذ دیواری

در گذشته ای نه چندان دور برای خرید کاغذ دیواری مورد علاقه باید از وقت و کارمان میزدیم تا بتوانیم به تعداد زیادی از فروشگاه های کاغذ دیواری برویم و کاغذ مورد علاقه خود را انتخاب کنیم اما در طی چند سال اخیر فروش اینترنتی در تمام حوضه ها خصوصا خرید کاغذ دیواری رواج یافته است به طوری که میتوانیم از هر مکانی با هر سلیقه ای با کمترین زمان تعداد بسیار زیادی از طرح ها را مشاهده کنیم و با مقایسه قیمت محصول مورد نظر خود را سفارش دهیم و درب منزل آن را تحویل بگیریم 

قیمت کاغذ دیواری 

آرتار دکور جهت کسب رضایت مشتری و با هدف قیمت مناسب مساوی مشتری بیشتر کاغذ دیواری های خود را با بهترین قیمت در تمام فروشگاه های خود و فروش اینترنی به دست مشتری میرساند 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و خرید کاغذ دیواری با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

منبع: تابناک

کلیدواژه: کاغذ دیواری خرید اینترنتی نازنین زاغری نشست شورای حکام جیسون رضائیان تب کریمه کنگو لیگ ملت های والیبال بانک سرمایه پیام دهکردی محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

تحویل سوخو 35

تحولی عظیم در همکاری نظامی ایران و روسیه

نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان

قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان

کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آمریکا برای دومین سال متوالی

پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند

درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه

قدرت پهپادی ایران؛ وقتی دنیا را آب می‌برد، سلبریتی‌ها را خواب

کد خبر: 1228104 برچسب‌ها روسیه کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان