Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، از ارائه خدمات توان‌بخشی در کلینیک جامع توان‌بخشی شهر ایلام به مددجویان این سازمان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، صبح امروز (22 تیر) هم‌زمان با آغاز هفته بهزیستی، مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان این سازمان در استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا (ع) این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 «زهرا همتی»، در حاشیه این مراسم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان اینکه هر آنچه امروز ما داریم به برکت خون و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: در اولین روز از هفته بهزیستی با حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های این عزیزان، عزم خود را ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف جزم می‌کنیم.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، بابیان اینکه در ایام هفته بهزیستی برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر به جامعه هدف برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: در طول هفته بهزیستی، خدمات توان‌بخشی کلینیک جامع توان‌بخشی شهر ایلام به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

 

وی، با اشاره به اینکه خدماتی ازجمله کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و دیگر خدمات توان‌بخشی از امروز ۲۲ تیرماه تا ۲۸ تیرماه و پایان هفته بهزیستی رایگان خواهد بود، افزود: در این هفته 57 طرح اشتغال‌زایی شامل 4 طرح اشتغال‌زایی در شهر ایلام و ۵۳ طرح اشتغال‌زایی در دره شهر ویژه مددجویان بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، بابیان اینکه شعار سال جاری هفته بهزیستی «زیستن، در گام دوم شفافیت، توانمندسازی و ارتقای اجتماعی» است، خاطرنشان کرد: بازدید مسئولان استانی از منازل مددجویان و مراکز بهزیستی، اعزام زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس، دیدار شورای معاونان بهزیستی با مسئولان استان و برگزاری نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی مددجویان از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی استان است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه عفاف و حجاب حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد مددجویان بهزیستی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز