Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندرزگاه جدید و مجتمع آموزشی، فرهنگی و هنری زندان مرکزی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان افتتاح شد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین افتتاح اندرزگاه جدید و مجتمع آموزشی، فرهنگی و هنری زندان مرکزی سنندج صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، رئیس‌کل دادگستری، مدیرکل و مسئولان زندان‌های استان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این مراسم افزایش و توسعه این فضا به زندان مرکزی سنندج را سبب ارتقاء سطح معنوی و علمی مددجویان دانست و افزود: بهبود امکانات و فضای فیزیکی زندان ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأثیرپذیری مددجویان از آموزش‌ها را دوچندان می‌کند.

محمدرضا مترقب ساخت مجموعه آموزشی، فرهنگی و هنری در زندان مرکزی سنندج را مصداق عملی سخن بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «زندانها را به دانشگاه تبدیل کنید» دانست و گفت: بابت اینکه شاهد تحقق فرمایش حضرت امام راحل(ره) در حوزه زندانبانی اسلامی هستیم، بسیار خوشحالم.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی مختصر از روند ساخت اندرزگاه و مجتمع آموزشی، فرهنگی و هنری زندان سنندج، مدت زمان ساخت این پروژه را حدود 2 سال اعلام کرد و اظهار داشت: این مجموعه به مساحت 2220 مترمربع شامل فضای خوابگاهی، نمازخانه، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، بخش روان درمانی و روان شناختی و صدا و سیمای زندان است.

دستور رئیسی برای بررسی پرونده تمام زندانیان بدهکار و اعمال حداکثر مساعدت قانونیاصلاح اساسنامه بنیاد تعاون زندانیان/اموال بنیاد پس از انحلال به سازمان زندان‌ها می‌رسدکاهش تعداد زندانیان برای اولین‌بار در 9 سال گذشته به کمتر از 200 هزار نفر

اسحاق ابراهیمی فضای جدید خوابگاهی زندان مرکزی سنندج را 1200 مترمربع ذکر کرد و افزود: ظرفیت این خوابگاه‌ها بیش از 250 نفر بوده که هرکدام از آنها دارای امکانات رفاهی مجزا از جمله حمام و سرویس بهداشتی، کتابخانه، هواخوری، امکانات و تجهیزات ورزشی است.

وی تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه جدید زندان مرکزی سنندج را 7 هزار جلد اعلام کرد و ادامه داد: فضای اختصاص داده شده به این مجموعه 100 مترمربع مشتمل بر مخزن کتابخانه و سالن مطالعه با ظرفیت 40 نفر است.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از فراهم شدن مکان لازم برای حضور 150 نفر از مددجویان در کلاس‌های آموزش های رسمی و غیررسمی خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزایش فضای آموزشی جدید هیچ‌گونه محدودیتی در شرکت دادن مددجویان در کلاس‌های آموزشی سوادآموزی، دوره‌های اول و دوم متوسطه، مهارت‌های اساسی زندگی نداریم و این گام مهمی در جهت توسعه فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان است.

ابراهیمی با اشاره به ساخت نمازخانه و صدا وسیمای زندان تصریح کرد: در حال حاضر نمازخانه زندان ظرفیت پذیرش 275 نمازگزار را دارد و صدا و سیمای زندان نیز شامل استودیوی تلویزیونی، استودیوی رادیویی، پلاتو (بلاک باکس) جهت اجرای فعالیت‌های تئاتر است.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر

آیت الله آل هاشم در ویدیو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، با اشاره به اهداف مهم این جمعیت گفت: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد، از کار‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر در راستای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی همچنین از دکتر منجم، بعنوان مدیری پا در رکاب نام برده و تصریح کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و همکاران وی بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم باغیرت و پرتلاش آماده به کار هستند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر، این اقدام را تحسین کرد و گفت: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان برقرار شده در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهر‌ها مستقر شده اند.

امام جمعه تبریز همچنین افزود: جمعیت هلال‌احمر در اقدامی ارزشمند، در لحظه افطار با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

حائز بالاترین درصد رای در مجلس خبرگان رهبری و منتخب مردم استان، در پایان سخنان خود، از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • تواضع،خوش اخلاقی و مهربانی سه مولفه برای محبوب شدن انسان‌ها است
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • ۱۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفت
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه