Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: «من رشته اولم فوتبال بود. در وزارت دفاع استخدام شدم. در تیم منتخب ارتش بازی کردم. آقای علی جباری مربی من بود. در آن تیم با چهره هایی چون پرویز خان مظلومی، غلام فتح آبادی، اکبر مرادی، محمد باقری رحیمی، همایون شاهرخی و حسن حبیبی بودیم. من چون ۱۹۰ قد داشتم دفاع آخر بازی می کردم و بالا سر هر بازیکنی سر می زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مربی سابق تیم ملی والیبال که در برنامه سلام صبح بخیر تلویزیون حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به این سوال که آیا می توانست بالای سر علی دایی هم سر بزند جواب داد: «بله، من قدم بلند بود و ۸۰، ۹۰ سانت هم می پریدم.»

کارخانه درباره اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی گفت: «من پرسپولیسی هستم ولی دوستان استقلالی زیادی دارم. بهترین خاطره فوتبالی من درباره فرهاد و فرزاد مجیدی است. پدر این دو عزیز با من همکار بود و آنها را سپرد به من تا والیبال یادشان دهم. مستعد بودند ولی گفتم به خاطر شرایط قدتان بهتر است فوتبال بازی کنید. آنها را به سمت فوتبال هل دادم.»

او تاکید کرد هنوز با فرهاد مجیدی ارتباط دارد. کارخانه درباره کری خوانی سر استقلال و پرسپولیس در اردوی تیم ملی گفت: «فکر می کنم سعید معروف استقلالی باشد. سید محمد موسوی، علی شفیعی، شهرام محمودی و فرهاد قائمی پرسپولیسی هستند.»

کارخانه درباره علاقه علی پروین به والیبال هم گفت: «علی آقا سلطان ماست. چندین با در خانه ایشان یا جاهای دیگر با او بازی کردیم. واقعاً بازی را جذاب می کند. خوب کری هم می خواهد. بالاخره باید به علی آقا ببازی دیگر!» او درباره جرزنی کردن پروین هم با خنده جواب داد: «این دیگر خاصیت ورزش است. سن و سال بالا برود یک مقدار هم جرزنی می کنید!»

کد خبر 4665006

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کارخانه علی پروین فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888372

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی