Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  نوراله قنبری مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۲۱ و۳۴ دقیقه جمعه ۲۱ تیرماه درپی اعلام این حادثه به مرکز اطلاعات اورژانس یاسوج بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده‌ای تنگ سرخ به محل حادثه اعزام شد.

نوراله قنبری افزود: در پی انحراف و واژگونی این خودروی هایلوکس در جاده ارتباطی یاسوج به شیراز در منطقه تیزاب اردکان راننده خودرو که یک جوان ۲۵ ساله بود به سبب شدت جراحات در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به غرق شدگی یک نفر در روستای لیراب از توابع منطقه گردوه، گفت: در پی گزارشی به مرکز اورژانس مبنی بر غرق شدن مردی ۳۹ ساله در این روستا بلافاصله اورژانس پاتاوه به محل اعزام شد.

وی افزود: بنا به گزارش های کسب شده این مرد ۳۹ ساله که فرزند ۹ ساله اش در آب غرق شده بود بلافاصله برای نجات فرزندش در آب رفته و جان فرزندش را نجات داده بود.

این مرد با توجه به تلاش زیاد و استرس در آب دچار ناراحتی شده بود اما نیروهای اورژانس با اقدام سریع در حادثه و کمک به غرق شده اقدامات حمایتی او را به بیمارستان انتقال دادند.

در سه روز گذشته سه نفر در رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد غرق شده اند.

از ابتدای سال جاری تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ نفر از سنین مختلف به علت بی‌توجهی افراد و خانواده‌ها نسبت به فرزندانشان در رودخانه‌ها، حوضچه‌ها و جاهای تفریحی جان خود را ازدست دادند.

انتهای پیام/ط

واژگونی خودرو در جاده یاسوج به شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم