Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:23:06 GMT

گابریل کالدرون؛ فعال و با انرژی در گرین پارک

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۷۹۵

گابریل کالدرون؛ فعال و با انرژی در گرین پارک

تیم پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون و با برنامه ای ویژه و منظم اردوی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی، اردوی تیم پرسپولیس در اردوگاه گرین پارک ترکیه جدا از وضعیت آب و هوایی در شرایط خوبی برگزار می‌شود. گابریل کالدرون 59 ساله مثل روزهای گذشته بسیار فعال و با انگیزه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد آرژانتینی همچون تمام مربیان حرفه‌ای برنامه اردویی‌اش را در اختیار باشگاه قرار داده و بازیکنان می‌دانند تا روز آخر اردو چه ساعاتی تمرین خواهند داشت. البته این احتمال هم وجود دارد که در صورت شرایط خاص آب و هوایی ساعت تمرین تغییر کند. طبق این برنامه، سرخپوشان ۱۲ جلسه تمرین و ۴ بازی تدارکاتی خواهند داشت. دیدار‌های تدارکاتی در دو روز دوشنبه و جمعه هفته آینده در قالب دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای پیاپی در هر روز انجام می‌شود. پرسپولیس روز شنبه ۲۲ تیر در دو نوبت و صبح و عصر تمرین می‌کند. تمرین یکشنبه آینده نیز یک جلسه و در نوبت عصر است. تیم برای روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روزانه دو نوبت تمرین می‌کند.

 

بازیکنان می‌دانند تا قبل از ساعت 9 باید صبحانه‌شان را خورده و آماده سوار شدن به اتوبوس باشند. از آنجایی که فاصله هتل تا اردوگاه گرین پارک بیشتر از 5 دقیقه نیست بازیکنان فرصت استراحت بعد از صبحانه را دارند. منطقه ییلاقی بخصوص در روزهای مه‌آلود همه را برای ورزش وسوسه می‌کند. ساعت ناهار هم بین 12:30 تا 13 هر روز است. اگر تمرین دو جلسه در روز باشد بازیکنان قبل از ساعت 18 آماده تمرین می‌شوند. اما نکته مهم که در کمتر مربیانی دیده‌ایم آغاز کار کالدرون ساعاتی قبل از شروع تمرین است، به طوری که بازیکنان می‌دانند سرمربی‌شان حدود 90 دقیقه قبل از تمرین با دستیارانش در اردوگاه حضور دارد. یعنی اینکه کالدرون صبحانه را حدود ساعت 7 باید صرف کند. این مدت زمان باعث می‌شود تا آنها درباره شکل تمرین، چیدمان آن و تقسیم وظایف آخرین هماهنگی‌ها را انجام دهند. با اضافه شدن کریم باقری از فردا کادر او کامل می‌شود.

 

 

مرد آرژانتینی در جریان تمرینات هم مثل بازیکنان بسیار فعال است. او برخلاف بعضی از همکارانش که از بیرون تمرین را تماشا می‌کنند خودش داخل زمین به‌عنوان یک بازیکن حاضر و هر جا که لازم بداند تمرین را برای بیان نکات فنی لازم متوقف می‌کند. او به همان اندازه که در خارج زمین خوش برخورد است در داخل زمین بسیار فعال نشان می‌دهد. اگر پرسپولیس با همین شرایط روند آماده‌سازی‌اش را پشت سر بگذارد باید منتظر تیمی سرحال و قبراق در لیگ نوزدهم بود و آنجا فقط یک نکته باقی می‌ماند و آن هم بازی‌خوانی کالدرون در جریان بازی است.

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد با استوک یکی از بازیکنان استقلال از ناحیه چشم دچار جراحت و آسیب دیدگی شدید شد پس از پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی و دستیابی به بهبودی محدود حالا بعد از انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به محل تمرینات رفته و با بستن محافظ چشم بر روی صورتش لباس پوشیده و کنار دیگر بازیکنان استقلال به شکل نرم و آرام مشغول تمرین است.

اعضای کادر فنی استقلال در این باره اعلام کرده‌اند که کوین یامگا ظرف ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن کامل مشکل چشمش به تمرینات برگردد و احتمالاً از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم به میادین برگردد.

کد خبر 846667 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس