Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدجواد ساداتی‌نژاد» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش هدف‌گذاری مرحله اول این پویش را بورسیه ۲۰ دانشجوی برتر دانشگاه اعلام کرد و درباره هزینه بورسیه دانشجویان افزود: مبلغ مورد نیاز برای تأمین هزینه بورسیه این ۲۰ دانشجو، ۴۰ میلیون تومان است.

وی افزود: حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و عضو هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران بود، که در سه سال گذشته ۱۲۵ نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی دانشگاه تهران را بورسیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران درباره سایر کمک‌های حافظی به دانشگاه تهران گفت: این خیّر نیک‌اندیش به صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری این دانشگاه مبالغی را اهدا و برای ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی نیز کمک های بسیاری کرده است.

به گفته ساداتی نژاد، تعدادی از دانشجویان ۲۸ خردادماه در مراسم یادبود حافظی در مسجد دانشگاه تهران اعلام کردند که برای آغاز این پویش یک دانشجوی برتر این دانشگاه را با نام حافظی به مدت ۱۰ ماه با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بورسیه می کنند.

وی معتقد است که دانشجویان برای زنده نگه داشتن نام حافظی «پویش بورسیه دکتر حافظی در دانشگاه تهران» را راه اندازی می کنند.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: بنیاد حامیان دانشگاه تهران در مرحله اول از خیرین و دوستداران دانشگاه تهران سپس دانشجویان نیک اندیش دعوت می کند که در این پویش همکاری کنند، علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به نشانی http://utf.ut.ac.ir/ نسبت به ثبت نام در پویش حافظی اقدام کنند.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، از دی ماه ۱۳۹۵ این بنیاد به صورت رسمی ثبت شده و با تلاش‌های بسیار توانسته تعداد خیرین را از ۲۰ نفر در شروع به کار این بنیاد به یک هزار و ۳۰۰ نفر افزایش دهد.

«محمدرضا حافظی» رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و از پیشگامان و خیرین در عرصه مدرسه سازی ۲۱ خردادماه در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت.

زنده یاد حافظی در سال ۱۳۱۰ در بروجرد چشم به جهان گشود، با تأسیس انجمن خیرین مدرسه ساز ایران ریاست آن را بر عهده گرفت و با همکاری وزارت آموزش و پرورش و دیگر خیرین به نوسازی و تأسیس مدارس همت گمارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران

مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه در خردادماه خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیر علمی دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در خردادماه گفت: انتخاب، جذب و استخدام نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش‌های مهم سازمان‌ها است. یکی از دغدغه‌های مدیران منابع انسانی این است که نیروی متعد، متخصص و با انگیزه برای سازمان جذب کنند و از دغدغه های دانشجویان نیز می توان به ارتباط رشته تحصیلی آنها با شغل آینده شان نام برد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بازار کار فضایی برای رویارویی کارفرمایان و کارجویان در یک فضای بسیار منحصر به فرد است که هر دو طرف بتوانند انتخاب هوشمندانه داشته باشند.

امین با ارائه گزارشی از نمایشگاه سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه کار را در این دانشگاه از روز اول تا سوم خرداد برگزار کردیم که بیش از 100 سازمان داخلی، بین‌المللی و دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 10 هزار دانشجو و فارغ التحصیل از آن استفاده کردند.  با ارزیابی‌های انجام شده متوجه شدیم که درصد خوبی از رضایت دو سویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی و حمایت از پایان نامه‌ها وجود داشت.

دبیر علمی دومین نمایشگاه کار با ابراز امیدواری برای برگزاری برنامه های جذاب و شاداب در  نمایشگاه امسال یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی برای جذب نیروی استخدام به وجود آورد، بلکه ایجاد کنسرسیوم‌های بین سازمان‌ها برای تبادل نیروی انسانی و دانش یکی از اهداف ما از برگزاری نمایشگاه است لذا شعار امسال ما شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده انتخاب شده است.

امین تاکید کرد: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه بازار کار است و وظیفه اصلی دانشگاه تهران، حمایت از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند. سال گذشته در راستای بازدید از نمایشگاه 5 هزار رزومه به صنایع و شرکتها اعلام شد که برای 490 دانشجوی رشته‌های فنی و علوم انسانی از قبیل حسابداری و مدیریت فرصت شغلی فراهم شد.

این استاد دانشگاه تهران افزود: از امروز درگاه سامانه نمایشگاه باز و کارجویان و کارفرمایان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کنند، ملاک ما این است که سازمان‌هایی که می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوعی برای دانشجویان ارایه دهند امکان حضور داشته باشند لذا بر خلاف سال گذشته از طیف وسیع تری از سازمان‌ها در این نمایشگاه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از 21 خرداد به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود