Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:19:42 GMT

هیچکس نباید از مراجعه به کمیته امداد نا امید برگردد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۲۶۸۱

هیچکس نباید از مراجعه به کمیته امداد نا امید برگردد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدپرویز فتاح در یازدهمین دوره فرهنگی، آموزشی و زیارتی مددکاران در مشهد، با تاکید بر ضرورت برخورد احترام‌آمیز مددکاران با مددجویان و نیازمندان افزود: مددکاران در برخورد با افراد نیازمند اگر نمی‌توانند کمک مالی داشته باشند، تواضع، تکریم، ایجاد رضایتمندی، خوشرویی و ابراز محبت را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه حل مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان را عمل جهادی و انقلابی از سوی مسئولان دانست و ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمن و نشانه گرفتن سفره‌های مردم و افزایش مراجعات به کمیته امداد، هیچکس نباید از در این نهاد نا امید برگردد.

رئیس کمیته امداد از رضایت مقام معظم رهبری و مردم نسبت به این نهاد به عنوان بزرگترین سرمایه یاد کرد و گفت: باید فرهنگ‌های خوبی مانند سرکشی از نیازمندان با حضور مسئولان و خیران در جامعه توسعه و ترویج یابد.

فتاح با اشاره به ارتقای رفتاری مددکاران در برخورد با مددجویان بیان کرد: مددکاران کمیته امداد در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل امسال در کمک‌رسانی به مددجویان تلاش همه جانبه‌ای داشتند و رضایت مردم و مددجویان را جلب کردند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم مددجویان افزود: به منظور تسهیل در امر سفر به مشهد مقدس و فراهم کردن شرایط زیارت مددجویان تحت حمایت، زائرسرای کرامت ساخته شد که اسکان مددجویان در مکانی نزدیک به حرم مطهر و با پذیرایی مناسب صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه اجاره‌بها و تخصیص اعتبار برای رهن مسکن مددجویان را از اقدامات امسال کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، حذف صف برای ورود به چرخه حمایتی، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و یا جهیزیه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی است.

فتاح با اشاره به اینکه برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعتبارات خوبی با همکاری دستگاه‌های مربوطه تخصیص داده شده است، ادامه داد: امسال در این بخش شاهد افزایش سقف اعطای تسهیلات از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان در بخش اشتغال شهری و روستایی هستیم.

شایسته ذکر است در این دوره آموزشی چهار روزه ۱۶۸ مددکار از هشت استان کشور حضور داشتند.

کد خبر 4665080 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح کمیته امداد امام خمینی مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز