Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تصاویری می بینیم از رویدادهای خبری روز از لنز دوربین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نوبت عکس امروز، شنبه 22 تیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه حماسه گوهرشاد، نحوه دریافت آب آشامیدنی در دهلی نو!، تصاویر دیدنی از حیات وحش، کلکسیون عقرب در کلاس درس، جشنواره بازیهای محلی در آستارا، گردهمایی خودروهای کلاسیک و اسپرت در شهرکرد و چند تصویر دیگر به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   بازدید رهبرانقلاب از نمایشگاه حماسه گوهرشاد- 8 فروردین 96 در حرم مطهر رضوی نمازجمعه تهران، 21 تیر 98 برداشت مروارید سرخ در منطقه چناربان روستای هزاوه جشنواره بازی های محلی و مجسمه های شنی در ساحل آستارا‎ روستای زلت- بهشهر همایش خودروهای کلاسیک و اسپورت- شهرکرد کلکسیون عقرب در کلاس درس- خوزستان مسابقات سوارکاری جام سرهنگ نشاطی تصویر منتخبی از حیات وحش نحوه دریافت آب آشامیدنی در دهلی نو قبرستان بقیع  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس عکس خبری شنبه 22 تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • تصویری از رهبر انقلاب در حال مشاهده بارگاه ائمه بقیع
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان