Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک نظرسنجی، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا آرای بیشتری نسبت به رییس جمهور کنونی این کشور برای انتخابات ۲۰۲۰ کسب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، محبوبیت مگان رپینو هر لحظه بیشتر می‌شود. اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در نیویورک پس از فتح جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه میلیون‌ها بازدید در یوتیوب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفتش با رفتن به کاخ سفید و تقابل‌هایش با دونالد ترامپ تبدیل به یک مناظره در آمریکا شده است.

پابلیک پالیسی پولینگ (شرکت آمریکایی که رای‌گیری دموکرات انجام می‌دهد) یک نظرسنجی تلفنی انجام داد و از بیش از ۶۰۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ سوال‌های مختلفی پرسید.

نتایج نشان داد که رپینو ۴۲ درصد آرا را به دست آورده و ۴۱ درصد آرا به ترامپ اختصاص داشت. همچنین ۱۷ درصد آرا ممتنع بود.

در بررسی شرکت واقع در کارولینای شمالی مشخص شد که ۵۲ درصد از عملکرد ترامپ رضایت نداشتند و ۴۲ درصد به رییس جمهور آمریکا اعتماد داشتند.

برتری کم رپینو نسبت به ترامپ در حالی است که کاپیتان تیم ملی فوتبال فضای بیشتری برای رشد و پیشرفت دارد. افرادی که نسبت به تقابل رپینو و ترامپ بی تفاوت بودند به هیلاری کلینتون رای دادند.

رپینو نامزد ریاست جمهوری نیست اما واقعیت این است که این بازیکن آرا ی مثبت بیشتری در نظرسنجی انتخابات ۲۰۲۰ به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات

کمپین ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان در بیانیه‌ای اعلام کردند که آن‌ها برای استخدام بیش از ۱۰۰ هزار وکیل و داوطلب در ایالت‌هایی که انتظار می‌رود، رقابت‌های انتخاباتی در آن‌ها فشرده و تنگاتنگ باشد، آماده می‌شوند.

به گزارش دنیای اقتصاد، در این بیانیه آمده است آن‌ها در نظر دارند شمار زیادی از ناظران انتخاباتی را استخدام کنند که روند بی نظمی‌های احتمالی در مکان‌های اخذ رای را ارزیابی کنند.

این برنامه به پیشنهاد کمپین ترامپ و رئیس جدید کمیته حزب جمهور‌خواه مایکل واتلی و لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات طراحی شده است.

در همین حال، وکلایی در اتاق‌های جنگ حزب جمهوری خواه در ایالت‌هایی که رقابت در آنجا فشرده است، مستقر خواهند شد، اتاق‌هایی که در آنجا کارکنانی برای پاسخ به تماس‌های ناظران انتخاباتی و رای دهندگانی که شاهد یک بی نظمی احتمالی بوده‌اند، هستند.

همچنین دونالد ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد داشتن افراد درستکاری برای شمارش آرا به اندازه مشارکت رای دهندگان در روز انتخابات حایز اهمیت است. در حال حاضر جمهوری خواهان برای حفاظت از آرا و تضمین پیروزی بزرگ در انتخابات ۵ نوامبر با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این در حالی است که کمیته ملی جمهوری خواهان برنامه همبستگی رای دهندگان را در جریان انتخابات کنگره در سال ۲۰۲۲ نیز اجرا کرده بود.

براساس بیانیه صادر شده، در جریان انتخابات سال جاری، کمیته ملی جمهوری خواهان در ۸۲ دعوی قانونی مرتبط با یکپارچگی انتخابات در ۲۵ ایالت حضور داشته است.

بر اساس این گزارش، از زمان آغاز کمپین انتخاباتی ترامپ در اواخر سال ۲۰۲۲، وی همچنان به طرح ادعای تقلب گسترده در بین رای دهندگان در انتخابات ۲۰۲۰ ادامه داده است در حالی که وی هیچ گونه مدرکی در این باره ارائه نداده است.

اعلام این خبر در حالی است که دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در حال برگزاری است.

براساس این گزارش یک هیئت منصفه ۱۲ نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا ۱۳۰ هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

ترامپ در جریان یک مصاحبه در محوطه بیرونی دادگاه، بار دیگر قاضی این پرونده را فردی شیاد و پرونده را توطئه‌ای برای کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی پیش رو دانست.

وی پیشتر نیز در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، قاضی این پرونده را فردی فاسد و حق باز نامید.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات ۲۰۲۰ و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده‌ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می‌تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود ۷۰ سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود ۰/۶ درصد در تازه‌ترین نظرسنجی‌های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند