Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:18:56 GMT

پاپوش همسر سابق برای سرمربی تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۳۰۴۵

پاپوش همسر سابق برای سرمربی تراکتور

رسانه های ترکیه ای از یک اتفاق پیچیده حقوقی برای سرمربی تراکتور خبر داده اند که امکان دارد برای او مشکل ساز شود.

به گزارش "ورزش سه"، برخی از رسانه های ترکیه ای خبر دادند که مصطفی دنیزلی با مشکل حقوقی در کشورش مواجه شده و امکان دارد به این خاطر یک تا سه سال حبس نیز از سوی دادگاه به او تحمیل شود. خبر تکمیلی در این خصوص را وبسایت «yenicaggazetesi» منتشر کرده و ادعاهایی نیز در این باره داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت yenicaggazetesi نوشت: اوین السی دنیزلی همسر مصطفی دنیزلی که در مرحله جدایی و طلاق با این سرمربی قرار دارد، در خصوص جعل اسناد از مصطفی دنیزلی شکایت کرد اما این سرمربی با سابقه گفت: من کسی نیستم که چنین جرمی مرتکب شوم.

 

طبق گفته این رسانه، همسر او از دنیزلی به اتهام جعل امضا شکایت کرده و ادعا داشته که همسرش با جعل امضای او می خواسته روی خانه اش وام بگیرد. دنیزلی در این باره به دادگاه توضیحاتی نیز داد اما به نقل از yenicaggazetesi «دادگاه از توضیحات او قانع نشد».

 

بر اساس چیزی که در این گزارش نوشته شده، دنیزلی توضیحاتی در این باره ارائه کرده است: دامادم برای انجام یکی از کارهایش به پول احتیاج داشت، او می خواست خانه ای که در آن سکونت دارد اما به نام من است را برای ضمانت در بانک بگذارد و وام بردارد اما من گفتم که نیازی به این کار نیست و من می توانم از حساب بانکی ام این پول را بدهم. آن خانه به اسم من بود و به نام همسرم نبود.

 

وبسایت ترکیه ای yenicaggazetesi همچنین نوشت: وکیل دنیزلی توضیحات و مستنداتی را درباره موضوع جعل امضا جمع آوری کرده و به دادگاه ارائه کرده و دادگاه به زودی رای نهایی را صادر خواهد کرد.

مصطفی دنیزلی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی مربی سال آسیا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان مربی سال آسیا انتخاب شد.در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا که امروز در شهر بیشک قرقیزستان برگزار شد در ادامه انتخاب برترین های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896687

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • مایلی‌کهن: زمانی که سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ سر من را شکاندند