Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@13:43:26 GMT

سارق ۳۷ ساله منازل به دام مأموران افتاد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۳۰۹۸

سارق ۳۷ ساله منازل به دام مأموران افتاد

به گزارش جهان نيوز، عیسی روشن قلب دقایقی پیش در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با بیان اینکه نیروی انتظامی با مختل کنندگان آرامش جامعه برخورد جدی می کند، اظهار کرد: مهمترین هدف نیروی انتظامی ایجاد آرامش امنیت در جامعه برای مردم است و نیروی انتظامی  با افرادی که سعی دارند این امنیت را از طریق  مختلف از بین ببرند برخورد کرده و این افراد را در اختیار مراجع قانونی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به دستگیری سارق منازل و مغازه های آستانه اشرفیه گفت: اخیرا مردم گزارشی را درباره سرقت های متناوب از منازل  و‌مغازه ها به نیروی انتظامی داده و همکاران با دستگیری این فرد را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه موفق به دستگیری این فرد شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با اعلام تعداد فقره سرقت های انجام شده توسط این فرد افزود: پس از دستگیری این سارق ۳۷ ساله، بازجویی از این فرد در دستور کار قرار  گرفته و پس از اقدامات فنی نیروی انتظامی این سارق به ۲۱ فقره سرقت در آستانه اشرفیه اعتراف کرده و سپس به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

روشن قلب با اذعان به اینکه بیشتر سارقین منازل در آستانه اشرفیه، توسط نیروی انتظامی بازداشت می شوند، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۵ درصد سارقان منازل در شهرستان آستانه اشرفیه به دام پلیس افتاده اند، لذا از مردم درخواست دارم در صورت بروز مواردی مشکوک به نیروی انتظامی اطلاع دهند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهر خرم‌آباد بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و با حضور مأموران در محل مشخص شد در این حادثه کودک ۵ ساله‌ای بر اثر بی‌احتیاطی و شلیک با سلاح باعث مرگ خاله ۱۳ ساله شده است.

وی افزود: مأموران بلافاصله شخص پدر قاتل را به همراه اسلحه به‌کاررفته در این حادثه را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: خرده‌فرهنگ علاقه به نگهداری سلاح و مهمات، یکی از عوامل مهم وقوع جرایم است و تا کنون هزینه متعددی به جامعه تحمیل کرده است و این خرده‌فرهنگ بایستی اصلاح شود.

کد خبر 6086533

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان