Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:16:24 GMT

مهدیه اردبیل میزبان ۲ هزار و ۵۰۰ خادم یار رضوی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۳۸۴۷

مهدیه اردبیل میزبان ۲ هزار و ۵۰۰ خادم یار رضوی

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در اردبیل، گفت: همزمان با شب میلاد امام رضا (علیه اسلام) تجمع ۲ هزار و ۵۰۰ خادم یار رضوی در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

«کاظم دبیر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: کاروان «زیر سایه خورشید» شامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) به همراه خادمان رضوی هم اکنون در  استان اردبیل است و طی 4 روز ویژه برنامه های فرهنگی متعددی در شهرستان های مختلف برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در اردبیل، تصریح کرد: این کاروان به مدت 4 روز از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، سرعین، نیر و نمین در ویژه برنامه ها و جشن های دهه کرامت حضور خواهند داشت.

 

 وی، افزود: دیدار با رزمندگان مدافع حرم، جانبازان سرافراز و خانواده معظم شهدا، حضور در بین زندانیان، حضور در جشن های مردمی دهه کرامت، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، حضور در بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و حضور در مراکز نگهداری کودکان سرطانی از مهمترین برنامه ها این کاروان خواهد بود.

 

دبیر، خاطر نشان کرد: پخش نمک و نبات تبرکی بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) نیز از جمله نذورات در این برنامه ها و جشن های دهه کرامت است.

 

این مقام مسئول، یادآور شد: همزمان با شب میلاد امام رضا (علیه اسلام) تجمع 2 هزار و 500 خادم یار رضوی در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

مسئول دفتر استانی آستان قدس رضوی در اردبیل، اذعان داشت: 80 برنامه فرهنگی توسط نمایندگی آستان قدس رضوی و بیش از 160 برنامه به صورت مشارکتی اجرا می شود.

 

دبیر، عنوان کرد: اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، انجام فعالیت خیرخواهانه و عام المنفعه و ایجاد کتابخانه های تخصصی رضوی از دیگر فعالیت های فرهنگی در استان به مناسبت دهه کرامت است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت حجاب و عفاف نماز جمعه جشن های دهه کرامت عفاف و حجاب روزنامه مسجد اردبیل کانون های مساجد خادم یاران رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مهدیه اردبیل ولادت امام رضا ع کاروان زیر سایه خورشید جشن میلاد امام رضا ع اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

«جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می کنند، را مورد بررسی قرار دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست، گفت: ایرلند و اسپانیا از شورای اروپا خواستند رفتار اسرائیل را تجزیه و تحلیل کند و بر این اساس توافقنامه ارتباط بین این اتحادیه و اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد.

شورای اروپا اخیراً اعلام کرده است که ۴ فرد و دو نهاد را اراضی اشغالی به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در فهرست تحریم اروپا گنجانده است.

این شورا اعلام کرد که افراد و نهادهای ذکر شده مسئول نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینی ها از جمله شکنجه و سایر اشکال رفتار غیرانسانی و نقض حق مالکیت و زندگی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری هستند.

این تحریم های ادعایی علیه شهرک نشینان صهیونیست در حالی مطرح شد که اروپا از ابتدای جنگ غزه با کمک به رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم علیه مردم این باریکه همدست است.

کد خبر 6085771

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند