Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:43:00 GMT

دنیزلی خرید کی روش استنلی را وتو کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۲۶۵

مصطفی دنیزلی موافق حضور کی‌روش استنلی در تراکتور نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی دنیزلی که برای لیگ نوزدهم هدایت باشگاه تراکتور را بر عهده دارد، جذب بازیکن داخلی را به عهده‌ی مسوولان باشگاه و جذب بازیکن خارجی را خود در اختیار گرفته است. کی‌روش استنلی آقای گل لیگ هجدهم یکی از بازیکنانی است که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و باشگاه تراکتور هم خواهان به خدمت گرفتن او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی که جذب بازیکن خارجی برای لیگ نوزدهم عهده‌دار است، مخالف حضور کی‌روش در تراکتور است و حتی تهدید کرده در صورت جذب این بازیکن استعفا می‌دهد. باشگاه تراکتور هم قید حضور کی‌روش در این باشگاه را زده و صادقیان مدیر عامل باشگاه هم به جذب بازیکنان خارجی که در ایران بازی نکرده‌اند، تاکید کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دنیزلی تابناک ورزشی کی روش استنلی نازنین زاغری واقعه مسجد گوهرشاد لیگ ملت های والیبال مهدورالدم پیام دهکردی محمد علی نجفی میترا استاد دادگاه کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا که چند روزی است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلالی‌ها در تمرینات نیست، همچنان در تمرینات گروهی غیبت دارد.

این مدافع برزیلی امروز به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت اما به دلیل مصدومیتی که دارد، نتوانست در تمرینات گروهی حاضر باشد. سیلوا امروز زیر نظر کادر پزشکی به طور اختصاصی تمرین کرد.

او بعد از دقایقی تمرینات اختصاصی، به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی پرداخت. سیلوا فعلا پای خود را باید زیر دستگاه قرار بدهد تا به بهبودی برسد اما زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

استقلال روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید به مصاف شمس‌آذر برود؛ این در حالی است که با توجه به شرایط سیلوا او به این مسابقه نمی‌رسد و باید دید آیا شرایط بازگشت به ترکیب از بازی بعدی را خواهد داشت یا خیر.

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • نیمکت خالیِ پرشور