Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@20:56:05 GMT

سیب‌زمینی این‌جوری دست‌ نیافتنی شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۷۰۴

سیب‌زمینی این‌جوری دست‌ نیافتنی شد!

سیب‌زمینی این‌جوری دست‌ نیافتنی شد!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی خلیل آبادی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات مؤثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و… جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسؤولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضائی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و… از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6081741 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • کربی: آمریکا و اسرائیل مشغول گفتگو در مورد رفح هستند
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • خطر سرطان برای کسانی‌که ته دیگ دوست دارند
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد