Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@04:12:26 GMT

شورای هنری تماشاخانه عباس جوانمرد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۸۲۷

شورای هنری تماشاخانه عباس جوانمرد مشخص شد

هیئت مدیره مرکزی خانه تئاتر اعضای شورای هنری تماشاخانه عباس جوانمرد را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر؛ طبق آئین نامه تماشاخانه عباس جوانمرد، شورای هنری این تماشاخانه  متشکل از مدیرعامل خانه تئاتر، نماینده هیات مدیره مرکزی و سه چهره شناخته شده تئاتری به انتخاب هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر است که در نهایت این شورا با ترکیب زیر مصوب شد: شهرام گیل آبادی(مدیرعامل خانه تئاتر)، رویا تیموریان (مدرس و بازیگر پیشکسوت تئاتر)، سهراب سلیمی (کارگردان و پژوهشگر تئاتر)، رضا مهدی زاده(مدرس و طراح صحنه و لباس تئاتر) و حمیدرضا نعیمی(نماینده هیئت مدیره).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قابل ذکر است نخستین جلسه این شورا همین هفته تشکیل و در خصوص فراخوان اجرای نمایش ها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه عفاف و حجاب حجاب و عفاف شورای نگهبان جشن های دهه کرامت اردبیل حج روزنامه هفته عفاف و حجاب خانه تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد

بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن مدیران تولید، علی قائم مقامی به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه‌کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.

در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیشکسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن مدیران تولید از مهمترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.

در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیر تواید فیلم‌های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد