Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در مراسم پایانی سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور که با حضور حاج بابایی و خجسته نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛ معاونان استانداری همدان، دکتر عبدالحمیداحمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و‌مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و‌جوانان و جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد ۸ مدیر برتر روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان معرفی شدند که بر این اساس؛سعید میر عزیزی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بعنوان یکی از 8 مدیربرتر روابط عمومی کشور مورد تقدیر دکتر احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش،استان های البرز، تهران ، همدان، قزوین،خراسان رضوی، یزد، لرستان و قم به عنوان روابط عمومی های برتر کشور معرفی و تقدیر شدند.
همچنین استانهای اردبیل ،بوشهر ،اذربایجان غربی،گیلان،گلستان،سیستان وبلوچستان،سمنان ،استان فارس،کرمان ،خوزستان با اهدا لوح ،شایسته تقدیر شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین روابط عمومی ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، قهرمانی تیم پترو پالایش کنگان در مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان بندر دیّر رقم خورد.

این مسابقات با حضور ۹ تیم در دو گروه به مدت یک هفته در زمین والیبال ساحلی بندر دیّر برگزار شد که در شب آخر این مسابقات که با حضور نماینده مجلس و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیّر و اعضای شورا برگزار شد.

در دیدار پایانی تیم پترو پالایش کنگان متشکل از احسان بحرینی و علی دشتی بازیکنان دیری خود با غلبه بر تیم ساحلی دیّر قهرمان این مسابقات شد.

تیم خلیج‌فارس دیّر مقام سوم را کسب کرد.

کد خبر 6083850

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد