Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزدوران اماراتی با بازداشت امام جماعت فلسطینی در یمن و شکنجه، او را در زندان به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، فعالان فضای مجازی فلسطینی اعلام کردند که «سلیم معروف» جوانی که از ساکنان خانیوس در جنوب نوار غزه بوده است، زیر شکنجه مزدوران اطلاعاتی امارات در یمن جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این فعالان، سلیم معروف که در موسسه بین المللی قدس در صنعاء فعالیت می‌کرده و امام جماعت دانشگاه الایمان در یمن بوده است، به اتهام نادرست ارتباط با جنبش حماس، در فرودگاه بین‌المللی یمن دستگیر و روانه زندان‌های امارات در استان مأرب می‌شود.

 گفته شده این امام جماعت فلسطینی دارای پنج فرزند است و از زمان ورود به یمن برای تحصیل تاکنون یعنی به مدت ده سال در این کشور اقامت داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امارات جوان فلسطینی شهادت فلسطین یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

«عبد الرحیم عامر» اسیر فلسطینی که به اتهام ورود بدون مجوز به اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به یک ماه حبس محکوم شده بود، در زندان «هداریم» به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، اداره امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطینی در بیانیه مشترکی اعلام کردند «عبد الرحیم عامر» اسیر ۵۹ ساله فلسطینی از استان قلقیلیه در زندان «هداریم» به شهادت رسید.

طبق این بیانیه، عامر از ۱۷ مارس در بازداشت بود و به اتهام ورود بدون مجوز به اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به یک ماه حبس محکوم شده بود. در این بیانیه آمده است، تا این لحظه اطلاعات روشنی درباره شرایط شهادت عامر وجود ندارد اما مشخص است که نیروهای اشغالگر او و پسرش از ساکنان شهرک «الطیره» واقع در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را پس از رفتن به اراضی اشغالی در جستجوی کار بازداشت کردند.

اداره امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطینی در ادامه بیانیه مشترک خود شهادت این اسیر فلسطینی را تسلیت گفته و اعلام کردند او که هفت فرزند داشت، در زندان هداریم به شهادت رسید و به فهرست شهدایی از کارگرانی که هر روز در معرض شکنجه و آزار و اذیت و تعقیب و بازداشت قرار دارند، افزوده شد.

همچنین در این بیانیه مشترک آمده است، رژیم اشغالگر پس از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ هزاران کارگر را بازداشت کرده و به شکل بی‌سابقه‌ای آنها را مورد شکنجه قرار داده است، به‌ویژه اینکه در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و کرانه باختری اشغالی، حملات گسترده بازداشت در حق آنها انجام می‌شود.

طبق این بیانیه، با شهادت عامر تعداد اسرا و بازداشتی‌های فلسطینی‌ که پس از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت رسیدند، به ۱۶ تن رسید که سه تن از آنها کارگر بودند.

هیات امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطینی در ادامه بیانیه خود با اشاره به تداوم کشتار جمعی ملت فلسطین در غزه و حملات فراگیر اشغالگران با سیاست‌های برنامه‌ریزی شده برای حذف هویت فلسطینی، رژیم اشغالگر را مسوول کامل شهادت عامر دانست.

چندی پیش نیز «ولید دقه» اسیر ۶۲ ساله فسلطینی که مبتلا به سرطان بود، در نتیجه اهمال پزشکی در بیمارستان «اساف هروفیه» رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. شهید ولید دقه از جمله ۲۳ اسیری بود که رژیم صهیونیستی از آزاد کردن آنها در قراردادهای تبادل اسرا خودداری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط مأموم روی امام جماعت (فیلم)
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • اوضاع ناگوار اسیران شکنجه شده فلسطینی
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  •  بازداشت دو جوان فلسطینی در طولکرم
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در غزه بر اثر سوء تغذیه
  • برای آموزش و توانمندسازی ائمه جماعت با نگاه تمدنی اقدام شود
  • قتل کوروش اسرار هولناک کمپ را افشا کرد /شکنجه غیر انسانی معتادان /«کارمندان با صحنه سازی از خانواده ها اخاذی می کردند» /بازداشت کارمندان و صاحب کمپ