Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@13:35:08 GMT

پرستار قلابی درکرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۵۰۸۱

پرستار قلابی درکرج دستگیر شد

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز روز شنبه افزود: درپی اعلام شکایت حراست یکی از دانشگاه‌های شمال غرب کشور مبنی بر جعل مدرک کارشناسی پرستاری آن دستگاه از سوی یک خانم و ارائه آن به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

در تحقیقات اولیه کارشناسان مشخص شد که متهم مدتی است در یکی از مراکز درمانی استان البرزبا ارائه مدرک جعلی به عنوان پرستار مشغول به فعالیت بوده و درحال حاضر در هیچ مرکز درمانی فعالیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دربررسی‌های تکمیلی پلیس متهم شناسایی شده و اخیراً به یکی از مراکز درمانی البرز مراجعه و پس از تکمیل فرم و ارائه مدارک قصد شروع بکار در بیمارستان را دارد که با تلاش کادر مرکز درمانی متهم به محض حضور در بیمارستان دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف و اذعان داشت که مدرک تحصیلی را به مبلغ ۵۰ میلیون ریال خریداری و در برخی مراکز درمانی کرج به عنوان پرستار در بخش‌های مختلف فعالیت کرده است.

سرهنگ نادربیگی یادآورشد که متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی