Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه میلاد باسعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) نقاره های بارگاه منور رضوی پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا چندین بار نواخته شد و شفای دختری را با عنایت شمس الشموس به عالمیان بشارت دادند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: دختری ۱۱ ساله اهل یکی از شهرهای خراسان رضوی که از ناحیه دو پا فلج حرکتی بود در سال گذشته به پابوس حضرت رضا (ع) آمد و شفای خود را از آن حضرت دریافت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید خلیل منبتی افزود: پس از ادعای بیمار مبنی بر شفایافتگی از حضرت رضا (ع)، کمیسیون امور شفایافتگان آستان قدس رضوی مستندات مربوط به قبل، حین و بعد از شفایافتگی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیسیون امور شفایافتگان آستان قدس رضوی گفت: بعد از یک سال تحقیق کمیسیون امور شفایافتگان در این زمینه و اثبات شفایافتگی این بیمار، امروز در حالی که دختر ۱۱ ساله در حرم مطهر رضوی حضور داشت نقاره‌های حرم مطهر مدت ۲۰ دقیقه در صحن آزادی به صدا درآمد و این شفایافتگی را بشارت دادند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شفا امام رضا آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یک مسلمان مقیم آمریکا به نام «ظفر اعظم» بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و مجموعه‌ ای نفیس از سکه‌ های تاریخی حکومت‌ های هند را به موزه حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کرد.   مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی امروز در خصوص این مجموعه اهدایی به خبرنگاران گفت: تمبرها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌ های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.   محمد حسین یزدی‌ نژاد با بیان این که قدیمی‌ ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است، افزود: عناوین برخی از تمبرهای این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.   وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.   موزه‌ های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ ای در آنها نگهداری می‌ شود.   موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌ های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنرهای تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی