Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور در جلسه ای به همین منظور در سالن جلسات فرمانداری آران و بیدگل افزود: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان واحد پسران در این شهرستان نهایی شد و از مهرماه امسال آغاز به کار می کند.

حسین خنیفر نبه افزود: راه اندازی این دانشگاه نوید بخش اشتغال جوانان منطقه خواهد بود تا مهارت بیاموزند و استخدام آموزش و پرورش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از موافقت رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور برای راه اندازی‬ این مرکز علمی در این شهرستان قدردانی کرد. ‏

سید جواد ساداتی نژاد افزود: قرار شد به طور موقت ساختمان فرمانداری قدیم این شهرستان به دانشگاه فرهنگیان کشور واگذار شود و س پس ۱۵ هکتار زمین هم با پیگیری های فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برای احداث آن در بهترین نقطه واگذار شود.
وی با اشاره با وجود دانشگاه فرهنگیان دخترانه در کاشان افزود: اکنون دانشگاه فرهنگیان دخترانه در کاشان داریم و پیگیری‌های صورت گرفته برای استقرار واحد پسران در شهرستان آران و بیدگل، امروز نتیجه داد که نوید خوبی برای مردم منطقه است.
شهرستان آران و بیدگل با ۱۲۵ واحد آموزشی و ۲۰ هزار دانش آموز و با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۷۴۷۲/‏۶۰۲۶/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست دانشگاه فرهنگیان آران وبیدگل دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ رییس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.
جواد عبدلی افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه های گردشگری در کویر را ذخیره کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.
منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزارهای شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند