Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق کارآفرینی و امید کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح روستای بدون بیکار در باغچه جلیل به عنوان پایلوت خبر داد و گفت: این تصمیم با تشخیص کمیته برنامه‌ریزی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اجرایی می‌شود. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ارسلان حسن پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید استان طرح‌های مختلفی شامل طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی با هدف گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روستای باغچه جلیل از توابع شهرستان بویراحمد به عنوان پایلوت طرح روستای بدون بیکار در استان تعیین شده است، عنوان کرد: همچنین طرح هر روستا یک محصول  در بن زرد شهرستان دنا اجرایی و در این راستا به دهکده زعفران تبدیل می‌شود.

چرا کارگران فصلی و غیردائم از مزایای بیمه بیکاری محرومند؟مرکز آمار ایران: نرخ بیکاری کاهشی شدافزایش 100 درصدی اجاره بها در برخی مناطق مشهد؛ مشاوران املاک بیکار هستند

حسن پور از ایجاد 7 مزرعه کشت زغفران در روستای بن زرد خبر داد و افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای طرح صندوق‌های خرد زنان در روستاهای شاخص شهرستان‌های باشت، کهگیلویه و چرام بر اساس توانمندی‌های هر منطقه برای تحقق اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفته است.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون 15 فقره تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌های دامپروری در شهرستان بهمئی پرداخت شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه از محل تسهیلات توسعه اشتغال روستایی-عشایری بیش از 646 میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافت، ادامه دارد: با پیگیری‌های انجام شده بخش قابل قبولی از این تسهیلات جذب شده است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح گفت: سد کوثر ۱۰۰درصد پر شده و سرریز شد، سد چم‌شیر قریب به ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است، همچنین ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی سد شاه قاسم یاسوج نیز در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد کرد. وی اظهار کرد: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسیده که حدود ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به دراز مدت داشته است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین بارش استان در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر و ایستگاه دشتروم بویراحمد با حدود ۱۲۰۰ میلی متر به ثبت رسید. مصلح با بیان اینکه وضعیت سد‌های استان نرمال است و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب شرب صنعت و کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در سد کوثر تامین آب در همه بخش‌ها با اطمینان بالا در حال انجام است و در مورد سد شاقاسم هم نگرانی نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت آن درحال تکمیل شدن است. وی بیان کرد: همچنین در سد چمشیر نیز حجم آب این سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده که قاعدتا امکان استارت نیروگاه‌های برقابی این سد در فصل تابستان وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین