Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد رحمتی روز شنبه در جلسه هیأت امنای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرای تبریز، با اشاره به اینکه این مجموعه، نماد فرهنگ و تاریخ تبریز است، افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشبرد پروژه سامان‌دهی این مجموعه و اتمام عملیات عمرانی در آن همکاری کنند.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی بنای مقبره‌الشعرا و در معرض آسیب قرارگرفتن آن به دلیل عدم رعایت اصول فنی در روند توسعه مجموعه، گفت: آسیب‌شناسی و حفظ بنا با رعایت اصول حفاظت از میراث فرهنگی در اولویت مسئولان امر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرداری تبریز متولی اصلی این پروژه است، افزود: با توجه به ضرورت بازنگری در طرح سامان‌دهی، شهرداری در ۱۰ روز آینده طرح جدید را ارائه کند.

وی تأکید کرد: جانمایی و تعریف دسترسی‌ها و محورهای مورد نیاز با رویکرد ایجاد پیوند مناسب بین عناصر معماری و تاریخی و تسهیل دسترسی به این مجموعه در طرح جدید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4665309

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی جواد رحمتی تخریب آثار تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این همایش که به منظور تسهیل گری برای شتاب بخشی به تحقق شعار سال برگزار شد، مدیران اقتصادی دولتی و خصوصی استان موانع و چالش‌های فراروی بخش تولید و اقتصاد استان را ارائه کردند.

ضرورت تکمیل زنجیره ارزش، کمبود آب، برق و گاز در استان، مشکل رفع تعهد ارزی، همکاری نکردن بانک‌های خصوصی در اعطای تسهیلات، طولانی بودن اخذ کد استاندارد، فرسودگی ماشین آلات صنایع، افزایش نرخ ارز و مالیات، تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و لزوم توجه به توسعه صادرات از مسائل و دغدغه‌های مطرح شده در این همایش بود.

استاندار آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به تدوین ۱۰ گام برای عینیت بخشی به جهش تولید با مشارکت مردم، استاندار آذربایجان شرقی از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

مالک رحمتی بخشی‌نگری را مانع تحول و جهش دانست و افزود: جهش و تحولی که امروز انتظار داریم نیازمند یکدلی و نقش‌آفرینی تک‌تک بخش‌ها در کنار هم است.

وی تاکید کرد: امروز همه دستگاه‌های ما برای جهش تولید برنامه راهبردی، عملیاتی و پروژه‌محور دارند و سعی کرده‌ایم که این برنامه‌ها، کمّی و مبتنی بر آمار و ارقام باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی