Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابرپیاده بر اثر تصادف با پژو ۲۰۶ جان خود را از دست داد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ 20 دقیقه بامداد امروز گذشته بود که حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 و محبوس شدن سرنشینان در بزرگراه خلیج‌فارس، مقابل روستای پلایین به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 50 و گروه نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمود میرمحمدی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 صندوقدار به علت نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی، واژگون و پس از برخورد با یک خانم عابر 30 ساله در وسط بزرگراه متوقف شده بود.

وی با اشاره به محبوس شدن سرنشینان خودرو، افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با رعایت اصول ایمنی، پس از قطع برق خودرو، محبوسان را از داخل خودرو کرده و آنها را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: بنابر تأیید عوامل اورژانس، عابرپیاده در پی این برخورد جان خود را از دست داده و دو نفر از سه سرنشین این خودرو (مردی و زنی 38 و 70 ساله) با توجه به آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه سر و گردن و پا برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل پلیس راهور و نیروی انتظامی، ضمن پاکسازی بزرگراه از بقایای به جا مانده از این حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

تصادف مرگبار" کوئیک" با بلوک بتونی بزرگراه + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند

سرپرست هلال‌احمر سمنان از تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده جندق به معلمان و فوت ۶ نفر خبر داد.

به گزارش  مهر، حسین درخشان سرپرست هلال‌احمر سمنان از تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده جندق به معلمان و فوت ۶ نفر خبر داد.

وی افزود: ساعت ۰۸:۲۰ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تصادف دو خودروی سواری سوناتا با پژوپارس در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات سر کویر با خودروی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

درخشان گفت: این حادثه تاکنون منجر به جان باختن ۶ نفر شده است. عملیات فنی رهاسازی حادثه‌دیدگان همچنان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف مرگبار با ۴ کشته و ۶ مجروح در شمال فارس ۲ کشته بر اثر تصادف در بزرگراه همت

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت