Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیپوماتیک و سایر خدمات زیبایی در کلینیک پوست و مو مارال از جمله: کاشت مو و کاشت ابرو توسط بهترین و حرفه ای ترین متخصصان انجام می شود. تکنیک های نوین و به روزی که در این مرکز زیبایی بکار گرفته می شود موجب شده است تا مراجعه کنندگان نتایجی ماندگار و استثنایی را مشاهده نمایند.

لیپوماتیک یک فرآیند زیبایی متفاوت و اثربخش

لیپوماتیک یکی از بهترین روش هایی است که امروزه جهت آب کردن سریع چربی ها از آن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبیت بسیار زیاد این روش در میان افراد جامعه و کاهش وزن سریعی که لیپوماتیک شکم به فرد می دهد افراد را ترغیب می کند تا بیشتر به سمت این فرآیند های زیباسازی بدن روی آورند.

متخصصان بر این باورند که لیپوماتیک به عنوان یک شیوه جدید در علم پزشکی زیبایی نتایجی بسیار متفاوت را نسبت به سایر روش ها از جمله لیپولیزر آشکار خواهد ساخت. این روش به صورت سرپایی و بدون استفاده از بیهوشی انجام می شود در نتیجه سلامت فرد به طور محسوسی حفظ خواهد شد.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک تکنیکی فوق العاده است که با خارج نمودن حجم زیادی از سلول های چربی در ناحیه و بروز کمترین درد یا تورم، ظاهری زیبا و اندامی تراشیده را در اختیار فرد قرار می دهد. پس از آن نیز پوست جمع و کشیده می شود و اندام ظریف تر به نظر می رسد.

لیپوماتیک لاغری سریع و آسان را در اختیار فرد می گذارد که با شکسته شدن بافت های چربی توسط ورود لوله ای به نام کانولا این اتفاق رخ می دهد. جالب است بدانید که کانولا لوله ای دارای حرکات چرخشی و ارتعاشی است و تکنولوژی بکار گرفته شده در آن کاملا با فرآیند لیپوساکشن متفاوت می باشد.

برخی از مزایای لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک تحت بی حسی موضعی و بدون اعمال درد در بدن انجام خواهد شد. بدین ترتیب فرد به صورت کامل بیهوش نشده و از عوارض بیهوشی کامل در امان خواهد ماند. احتمال بروز عفونت در تکنیک لیپوماتیک در حداقل ترین سطح ممکن قرار دارد. امکان بروز آمبولی در مقایسه با روش لیپوساکشن به حداقل رسیده است. میزان کبودی پوست پس از لیپوماتیک بسیار اندک است لذا سفت شدن پوست سریع اتفاق می افتد. لیپوماتیک یک تکنیک سرپایی بوده در نتیجه فرد می تواند پس از انجام آن به سرعت به فعالیت های روزانه خود بازگردد. تورم، خارش، التهاب، خستگی و ... پس از انجام لیپوماتیک بسیار اندک و جزئی می باشد. افتادگی پوست طی لیپوماتیک به ندرت مشاهده خواهد شد. یکی از مزایای قابل توجه لیپوماتیک استفاده از چربی های شکم در ناحیه لب و گونه ها می باشد.

 

قبل از فرآیند کاشت مو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مواردی که قبل از جراحی کاشت مو باید به آن دقت نمود در ذیل بیان شده است:

افراد قبل از اینکه تحت جراحی کاشت مو قرار گیرند باید انتظارات خود را به مرز حقیقی و واقعی نزدیک کنند. پس از کاشت مو فاز ریزش مو ها در انتظار فرد است و سپس مدتی طول می کشد تا مو ها مجددا رشد کنند. در نظر داشته باشید که مو های ضخیم و مشکی برای کاشت بسیار مناسب تر از مو های سفید و نازک می باشند و نتایج بهتری را به دنبال دارند. کاشت مو یکی از جراحی های زیبایی به شمار می رود که تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد لذا فرد باید در مورد هزینه نیز تصمیمات مورد نیاز را اتخاذ نماید. افراد باید سیگار و استفاده از مواد الکلی را کاملا کنار بگذارند تا بتوانند از کاشت مو نتایج خوبی را بدست آورند.

 

مراجعه به بهترین جراح کاشت مو

کاشت مو می تواند ظاهر چهره شما را به طور کلی تغییر دهد. اما در نظر داشته باشید که این اتفاق تنها زمانی ممکن است به بهترین شکل رخ دهد که یک جراح متخصص و باتجربه آن را برایتان انجام دهد. در کلینیک پوست و مو مارال کارآزموده ترین متخصصان پوست و مو به شما در مورد کاشت مو مشاوره تخصصی می دهند و در مورد اجرای این پروسه درمانی و زیبایی راهنمایی تان خواهند کرد.

کاشت مو و آنچه قبل از آن بررسی می شود

بررسی کامل سلامت جسمی فرد از جمله مهم ترین مواردی است که قبل از کاشت مو مورد ارزیابی قرار می گیرد. تاریخچه پزشکی افراد برای جراح اهمیت زیادی دارد تا هنگام کاشت مو به مشکلی برخورد نکند. مو ها و سر به صورت کامل مورد ارزیابی قرار می گیرند. نوع رشد مو ها، میزان ریزش مو ها و الگوی طاسی و علت آن همگی باید بررسی شوند. خطرات و عوارض احتمالی به بیمار گوشزد می شود و دارو هایی که وی باید استفاده کند و استفاده نکند قبل از کاشت مو توسط متخصص تعیین خواهد شد. کاشت مو با آماده کردن فرد از لحاظ جسمی و روحی انجام خواهد شد. باید توجه کنید که دستور العمل های پزشک را به صورت دقیق اجرا نمایید. ممکن است که مصرف یک داروی خاص به فرد پیشنهاد شود و یا اجرای برخی از روند ها برای او کاملا مضر بوده و از وی خواسته شود تا از
آن ها اجتناب کند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو از جمله پرآوازه ترین جراحی های زیبایی بخصوص در میان بانوان است که سبب می شود زیبایی چهره خود را مجددا به دست آورند. ابرو ها از مهم ترین ویژگی های صورت یک فرد هستند که توانایی برقراری ارتباط و جلوگیری از ورود غبار و عرق به چشم ها را دارا می باشند.

 

کاشت ابرو جذابیت صورت را دوچندان می کند و سبب می شود فرد بسیار زیباتر شود. اگر شما یک تغییر شکل جزئی در ابرو ها ایجاد کنید سریعا متوجه تغییر چهره خود می شوید بدین ترتیب افرادی که دارای ابرو های کم پشتی می باشند با کاشت ابرو زیبایی اولیه صورت خود را بدست می آورند.

 

کاشت ابرو در مواردی که ابرو ها تراکم خود را به دلایل مختلف از دست داده اند سبب می شود تا شکل ظاهری ابرو و چهره به حالت نرمال خود نزدیک شود. برداشتن زیاد ابرو ها، آرایش بیش از اندازه، سوختگی ابرو و ... همگی در کم حجم شدن ابرو ها تاثیر داشته و موجب می شود تا با کاشت ابرو بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

کاندید مناسب کاشت ابرو

اکثر افرادی که برای کاشت ابرو مراجعه می کنند معمولا کاندید مناسبی برای ترمیم می باشند. کاشت ابرو کمترین عوارض احتمالی را در بر خواهد داشت و برای افرادی که به علل ژنتیکی، ترومای ابرو و سایر دلایل ابرو های خود را از دست داده اند بهترین گزینه درمانی به شمار می رود. در واقع تنها با کاشت ابرو می توان به نتایجی دائمی رسید و کاندید های مناسب کاشت ابرو سعی می کنند با این روش ابرو هایی طبیعی و زیبا داشته باشند.

دوره بهبودی پس از کاشت ابرو

دوره بهبودی پس از کاشت ابرو با توجه به اینکه فرد مراقبت های قبل و پس از کاشت ابرو را رعایت کرده باشد بستگی دارد. بهبودی در کمتر از یک هفته اتفاق می افتد و رشد مجدد مو های طبیعی ابرو تا چند ماه طول خواهد کشید. پس از یک دوره پوسته پوسته شدن و فاز ریزش مو ها رشد طبیعی و نرمال ابرو ها شروع می شود. تمامی کبودی ها و قرمزی ها و التهابات در کمتر از یک هفته پس از کاشت ابرو ناپدید خواهد شد.

کلینیک پوست و مو مارال یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی متشکل از پزشکان مجرب در غرب تهران می باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و به یاد شهدای پادگان شهید جوانشیر ۱۸۳ اصله نهال در پادگان دژ خرمشهر کاشته شد.
گردان ۱۵۱ دژ گردان پیاده زیرمجموعه لشکر ۹۲ زرهی اهواز از نیروی زمینی ارتش ایران بود که در جریان جنگ تحمیلی وظیفه حفاظت از جاده شلمچه به خرمشهر را برعهده داشت و در دوران هشت سال دفاع و حماسه ۱۸۳ شهید را تقدیم ایران اسلامی کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز