Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائنات، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، فرهاد فلاحتی نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس، برخی از معاونان و مدیران وزارتین علوم تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و بهداشت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود مختاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات در این بازدید به ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی پرداخت.

اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و معاونان وزارت علوم، آموزش و پرورش و بهداشت همچنین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس کمیسیون آموزش مجلس زاهدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات محمود مختاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کمیسیون آموزش مجلس زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند