Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:08:22 GMT

نشت گاز منزل مسکونی در مشهد را منفجر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۶۴۷۹

نشت گاز منزل مسکونی در مشهد را منفجر کرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه امروز در طبقه سوم ساختمان مسکونی سه طبقه روی داد.
آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: طبق بررسی های اولیه نشت گاز علت وقوع این انفجار بود که موجب تخریب پنجره ها و ترک دیوارهای این واحد مسکونی شد.
وی اظهار داشت: در این انفجار یک نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.
هزار و ۳۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می کنند.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد