Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت yenicaggazetesi، مصطفی دنیزلی با یک دردسر بزرگ در کشورش روبرو شده است. همسر این مربی، او را متهم به جعل امضا برای در اختیار گذاشتن منزلش به بانک کرده تا بتواند از بانک وام بگیرد. همسر دنیزلی از دادگاه تقاضا کرده که محکومیت زندان برای این مربی تعیین شود.

جلسه استماع دادگاه با حضور وکیل دنیزلی برگزار شد و این وکیل، ادعای همسر مربی ترکیه‌ای را رد کرد و عنوان کرد که مصطفی دنیزلی چنین اقدامی را انجام نداده و دختر این مربی در این منزل سکونت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر دنیزلی که مراحل طلاق خود را از این مربی دنبال می‌کند، تایید کرده امضایی که از او روی این برگه‌ها بوده، جعل شده است و دادگاه هم این مورد را تایید کرده است.

 مصطفی دنیزلی بعد از سال‌ها حضور در کشور خود، بار دیگر به فوتبال ایران برگشته و قرار است در این فصل هدایت تیم تراکتور را بر عهده بگیرد.

کد خبر 447604

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام یک زندانی دیگر در آمریکا اجرا شد

به گزارش تابناک به نقل از میزان – حکم اعدام برایان دورسی، زندانی آمریکایی، که در سال ۲۰۰۶ در یک پرونده قتل محکوم شده بود، در زندان ایالتی بون‌تره میزوری اجرا شد.

اجرای این حکم اعدام با وجود اقدامات مقامات زندان‌ها و قاضی تجدیدنظر او برای تخفیف حکم صورت گرفت.

مقامات زندان تایید کردند که حکم اعدام دورسی با تزریق کشنده اجرا شده است.

راه‌های قانونی برای حفظ جان دورسی بسته شده بود؛ ابتدا زمانی که مایک پارسون، فرماندار میزوری درخواست تجدیدنظر را در آخرین لحظه برای توقف اعدام وی رد کرد و سپس دادگاه عالی آمریکا از مداخله خودداری کرد.

درخواست عفو دورسی از سوی ده‌ها افسر فعلی و سابق زندان‌های میزوری، یک قاضی سابق دادگاه عالی این ایالت، ۵ نفر از اعضای هیئت منصفه که او را به اعدام محکوم کردند، قانونگذاران ایالتی جمهوری‌خواه، کارشناسان بهداشت روان، سران مذهبی و اعضای خانواده حمایت شده بود.

دورسی، در بیانیه پایانی که قبل از اعدام منتشر شد، از قتل صورت گرفته ابراز تاسف کرده بود.

افسران زندان نامه‌ای ارسال کرده و از فرماندار میزوری خواستند که حکم اعدام دورسی را کاهش دهد.

 در این نامه آمده است: به‌طور کلی، ما به استفاده از مجازات اعدام اعتقاد داریم، اما موافقیم که اعدام مجازات مناسبی برای برایان دورسی نیست.

قاضی پرنده پس از رد درخواست تجدیدنظر در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: دردی که دورسی برای دیگران آورده هرگز قابل جبران نیست، اما اجرای حکم دورسی طبق قانون میزوری و حکم دادگاه، عدالت را برقرار و بسته شدن پرونده را فراهم می‌کند.

به طور جداگانه، دادگاه عالی آمریکا درخواست‌های دورسی را درباره بررسی این موضوع که آیا او از کمک مؤثر وکیل محروم شده، رد کرد.

دیگر خبرها

  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • حکم اعدام یک زندانی دیگر در آمریکا اجرا شد