Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@04:18:04 GMT

حمله انتحاری ها به یک هتل افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۷۰۰۶

حمله انتحاری ها به یک هتل افغانستان

این عکس را وزارت داخله افغانستان همرسانی کرده و گفته که از درگیری امروز است

  وزارت کشور افغانستان تایید کرده که گروهی از حمله کنندگان انتحاری حوالی ساعت ۱۲:۴۰ امروز در شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس در غرب این کشور حمله کردند.
به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله افغانستان در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشته که این حمله‌کنندگان افراد انتحاری هستند که وارد یک هتل در نزدیکی میدان پسته شده و در برابر افراد عادی اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزوده که اکنون نیروهای امنیتی افغانستان وارد محل شده و دو تن از مهاجمان توسط نیروهای امنیتی کشته شدند و یک نفر آنان در محاصره نیروهای پلیس هستند.
نجیب دادفر، سخنگوی والی بادغیس نیز با تایید اینکه دو نفر از مهاجمان کشته شده‌اند، گفته که در این درگیری دو سرباز پلیس و فرمانده حوزه سوم امنیتی کشته و چهار غیر نظامی نیز زخم برداشته‌اند.
رسانه‌های محلی به نقل از مرکز بهداشت ولایت بادغیس گزارش داده که که در این حمله تاکنون چهار پلیس کشته، ۵ سرباز پلیس و ۴ فرد غیرنظامی زخمی شده‌اند و درگیری در محل ادامه دارد.
منابع محلی در ولایت بادغیس به بی‌بی‌سی گفته سه مهاجم مسلح که احتمالا جلیقه انفجاری همراه دارند، در میدان پسته، مقابل فرماندهی پلیس به یک مهمانخانه داخل شده‌اند. به گفته آنان سه پلیس دیگر در این حمله زخمی شده‌اند.
طالبان با پذیرفتن مسئولیت این حمله گفته‌اند که مهاجمان این گروه وارد یک ساختمان در نزدیکی فرماندهی پلیس شده و درگیری در محل ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمله انتحاری افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حمله انتحاری به اتباع ژاپنی در کراچی پاکستان

(تصاویر) حمله انتحاری به اتباع ژاپنی در کراچی پاکستان

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی اوکراین به مناطق مسکونی «بلگورود»/ دو نفر کشته شدند
  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • حمله انتحاری به خودروی اتباع ژاپنی در پاکستان
  • (تصاویر) حمله انتحاری به اتباع ژاپنی در کراچی پاکستان
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز