Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدام حرم مطهر رضوی از ماموستا غفوری امام جمعه اهل‌سنت روانسر در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه عیادت کردند. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ماموستا عبدالله غفوری امام جمعه اهل‌سنت روانسر از چند روز پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری شده و تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید و سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه و آیت‌الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری، ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و نمایندگان استان از وی عیادت کردند.

سلمان غفوری فرزند ماموستا عبدالله غفوری امام جمعه اهل‌سنت روانسر در گفت‌وگو با تسنیم درباره علت بستری شدن وی در بیمارستان‌ گفت: پدرم به‌دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شد و امروز وضعیت جسمانی پدرم نسبت به چند روز گذشته مساعدتر ‌است.

روایت ماموستا غفوری از تمایل جوانان اهل‌ سنت به خادمی حضرت رضا(ع)ماموستا غفوری: شیعه و سنی با تکیه بر مشترکات در مقابل دشمن بایستندماموستا غفوری: سپاه ‌در برابر قدرت‌طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌‌ایستد‌

 

خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) همچنین با برافراشتن پرچم رضوی با هدف تحکیم وحدت شیعه وسنی به شهرستان روانسر سفر کردند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در مسیر روستای شبانکاره به روانسر
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • پاسخ تنبیهی سپاه مایه عزت نظام اسلامی
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز