Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، منابع سوری از حملات خمپاره‌ای و راکتی تروریست‌ها به حومه حماه خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ تروریست‌ها، روستای الجرنیه در حومه شمال غربی حماه را با خمپاره و راکت هدف قرار دادند.

شایان ذکر است که عصر جمعه خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: واحدهایی از ارتش سوریه، حمله گسترده تروریست‌های خارجی به محور شهرک الحمامیات واقع در حومه شمالی استان حماه را دفع و تعدادی از خودروهای نظامی و جنگ افزارهای آنها را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله شماری از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

خبرنگار سانا افزود: گروه‌های تروریستی در این حمله سلاح‌های مدرن و زره پوش‌های دریافتی از ترکیه را به کار گرفته بودند و با استفاده از تروریست‌های انتحاری خارجی در صدد تصرف تپه الحمامیات بودند اما یگان‌های ارتش با نصب کمین، نقشه آنها را خنثی کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

کد خبر 4665509

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه حماه گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل

مقاومت اسلامی در لبنان از هدف قرار دادن مقر تیپ گولانی و مقر یگان اغوز «۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر اشغالی عکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه حزب‌الله لبنان این حمله یک حمله هوایی ترکیبی با پهپاد‌های تهاجمی و انتحاری بود که مقر‌های مذکور را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و «ترور یکی از برادران مجاهد» آن انجام شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار غزه از آمادگی مقاومت لبنان برای درهم کوبیدن دشمن صهیونیستی خبر داد.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند دود‌های متصاعد شده از شمال حیفا بعد از شنیده شدن صدای آژیر هشدار مشاهده شد.

طبق این گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان به سمت هدفی مستقیم در نزدیکی حیفا شلیک کرده است.

پیش از این خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اراضی اشغالی هدف مستقیم پهپاد‌های هجومی قرار گرفت.

خبرنگار المیادین افزود: هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شدند هدف قرار گرفت.

به گفته این خبرنگار، این حمله به واسطه اسکادرانی از پهپاد‌های شلیک شده از لبنان به سمت شهرک‌های الجلیل انجام شد که منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافندی اسرائیل شد.

همچنین خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۰۰ هزار صهیونیست در پی شلیک سه پهپاد بر فراز نهاریا و عکا به پناهگاه‌ها رفتند.

به گفته این خبرنگار، در عید پسح سال گذشته میلادی نیز موجی از موشک‌ها به شلومی شلیک شد و امروز نیز در همین روز تعدادی پهپاد شلیک شدند. وضعیت امنیتی شمال اراضی اشغالی از زمان بد شده و امروز بدتر شده است.

از امروز عید پسح یهودیان به مدت یک هفته آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه