Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:33:14 GMT

ملی‌پوش بوسنیایی سوون سامسونگ شاگرد برانکو شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۷۴۵۸

ملی‌پوش بوسنیایی سوون سامسونگ شاگرد برانکو شد

هافبک پیشین تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی که در تیم ملی بوسنی عضویت دارد، به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه الاهلی عربستان به صورت رسمی از عقد قرارداد با آلوس ساریچ، ملی‌پوش بوسنیایی و پیشین تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساریچ و الکسیچ در راه الاهلی

 

این هافبک 28 ساله، قرارداد سه ساله‌ای با باشگاه الاهلی امضا کرده است و روز سه‌شنبه به ردوی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اتریش اضافه می‌شود.

الاهلی پیش‌تر دنیل الکسیچ را هم جذب کرده بود.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال عربستان برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال عربستان برانکو ایوانکوویچ فوتبال عربستان برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد

لئوناردو اسپیناتزولا فولبک چپ ۳۰ ساله آاس رم که در مسیر خروج از این باشگاه قرار داشت، احتمالا قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ قرارداد اسپیناتزولا با رم در انتهای فصل به پایان می رسد اما او و ده روسی تمایل زیادی به تداوم همکاری دارند. با توجه به توانایی های بالای اسپیناتزولا در پست فولبک چپ و در دسترس نبودن جایگزین مناسب برای او در بازار نقل و انتقالات، ده روسی ترجیح می دهد اسپیناتزولا در در تیم خود حفظ کند. فولبک سابق آتالانتا و یوونتوس آماده است با کاهش دستمزد خود، قراردادی دو ساله با رم به امضا برساند. دستمزد فعلی اسپیناتزولا در رم، سالیانه 3 میلیون یورو است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال