Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره ارزیابی اش از عملکرد باشگاه استقلال تهران در نقل و انتقالات بیان کرد: نمی‌توان گفت این عملکرد مطلوب بوده است. با سنجیدن شرایط باید گفت بزرگ‌ترین مشکل استقلال در سال‌های اخیر اطلاع رسانی غلط یا اطلاع ندادن خبر‌ها به هواداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه مدام سکوت می‌کنند و کسی نیست جوابگوی هواداران باشد. انتخاب‌های نادرست کاری کرده تا عملکرد استقلال در سال‌های اخیر قابل توجه نباشد.

در ماجرای پاتوسی با هواداران استقلال بازی شد

او درباره ادعای مدیران استقلال مبنی بر توافق با آیاندا پاتوسی در دبی، عقد قرارداد ناگهانی او با تیم بنی یاس امارات و مشخص شدن اینکه پول پاتوسی صرف موضوع دیگری در باشگاه استقلال شده است، گفت: اگر این موضوع واقعیت داشته باشد با هواداران بازی شده است. من از مسئولان عالی رتبه ورزش می‌پرسم چرا کنار این آقایان افراد ورزشی حضور ندارند. من می‌گویم مشکلی ندارد سیاسیون در ورزش باشند چراکه در اروپا هم این موضوع وجود دارد، اما این افراد سیاسی دخالت مستقیم در امور باشگاه ندارند، بلکه افرادی را به عنوان مدیر انتخاب می‌کنند که تصمیم گیرنده و جوابگوی هواداران باشند.

مردم از پیشکسوتان استقلال طلب دارند، اما حرفمان به جایی نمی‌رسد

پاشازاده تصریح کرد: شاید بسیاری از مدیران قبلی باشگاه را اکنون کسی نشناسد، اما مردم از ما به عنوان پیشکسوت که هیچ دخالتی هم در امور باشگاه نداریم طلبکار هستند که چرا صحبت نمی‌کنیم. مردم هم حق دارند، اما اگر حرفی هم بزنیم، به جایی نمی‌رسد. من هفت تا هشت سال در فوتبال اروپا بازی کرده ام و پس از انقلاب اولین لژیونر استقلال در اروپا بودم، اما یک بار هم به باشگاه دعوت نشده و با من تماسی هم نگرفته اند. نمی‌خواهم به دوستان مان در کمیته فنی بی احترامی کنم، اما افراد حاضر در این کمیته را به شکلی انتخاب می‌کنند که به سود خودشان باشد. آقایان خواهش می‌کنم وقتی عضو این کمیته می‌شوید حرف بزنید تا دست کم هوادار صدایتان را بشنود نه اینکه فقط به شما میزی بدهند که در ظاهر عضو کمیته فنی باشید.

رک حرف زدنم دلیل غیبت من در مراسم معارفه استراماچونی بود

او درباره دعوت نشدن به مراسم معارفه آندره آ استراماچونی گفت: من مقداری رک حرف می‌زنم و حتما نباید در چنین مراسم‌هایی باشم. مشکل این است.

استراماچونی با توجه به شرایط باشگاه خوب کار می‌کند

پیشکسوت تیم استقلال درباره اینکه آیا آندره آ استراماچونی را گزینه مطلوبی برای سرمربیگری این تیم می‌داند یا خیر، بیان کرد: در اروپا سه دسته مربی داریم. برخی از آن‌ها براساس شرایطی که در تیم وجود دارد کار می‌کنند و در هر وضعیتی نمی‌توانند کار کنند. به صورت مثال در باشگاهی عملکرد خوبی دارند و در باشگاه دیگری ندارند. در ایران هم از این مربیان زیاد داریم. برخی مربی‌ها هم همیشه ناموفق هستند. گروه دیگری صاحب سبک هستند و در هر تیمی باشند تاثیر خود را می‌گذارند. گواردیولا و کلوپ جزء این مربیان هستند. درباره استراماچونی هم باید بگویم از مربیانی است که با توجه به شرایط باشگاه خوب کار می‌کند. او در برخی تیم‌ها موفق بوده و در جایی هم نبوده است، اما ایران شرایط خاصی دارد. امیدواریم استراماچونی در استقلال موفق باشد و از او حمایت هم می‌کنیم. روی کاغذ هیچ چیزی نوشته نشده تا نسبت به آینده این مربی در استقلال پیش بینی کنیم. به همین دلیل نسبت به وضعیت او مثبت فکر می‌کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

سکوت مدیران بدترین موضوع در استقلال است

او ادامه داد: درباره مدیران هم اینگونه است و ما امیدواریم استقلال موفق باشد تا بگوییم خدا پدر فلان مدیر را بی‌آمرزد که عملکرد خوبی داشت، اما بدترین موضوع این است که اطلاع رسانی درست صورت نمی‌گیرد و همه سکوت می‌کنند. دست کم شهامت داشته باشیم و هر کاری درست یا غلط انجام دادیم درباره آن توضیح بدهیم.

مدیران از شیلات به فوتبال می‌آیند و از آن به تامین اجتماعی می‌روند

پاشازاده درباره جدایی ۶ بازیکن خارجی از استقلال در یک سال اخیر و حواشی مربوط به این موضوع گفت: من مانده ام چرا تنها درباره بازیکنان خارجی این مشکلات به وجود می‌آید و مدیران باشگاه به فکر آینده هم نیستند. مدیران ما نهایت دوام مدیریتی شان یک تا ۲ سال است و تصمیم‌های کوتاه مدت می‌گیرند. به همین دلیل با توجه به انتصاب‌ها و اینکاره نبودن مدیران شاهد چنین اتفاق‌هایی هستیم. متاسفانه در ایران مدیرانی از شیلات به فوتبال می‌آیند و از ورزش هم به تامین اجتماعی می‌روند. این اصلا درست نیست و مدیران متخصص در ورزش کم داریم. من به اروپا رفت و آمد دارم و بازیکنان خیلی ارزانی در این قاره وجود دارند که با کیفیت‌تر از خارجی‌هایی هستند که به ایران و استقلال آمده اند، اما در نهایت باید مدیران دلیل حضور چنین بازیکنانی را در ایران توضیح بدهند.

مشخص نیست خارجی‌های استقلال را مدیر باشگاه آورده است یا یک لیدر

او درباره اینکه آیا برخی افراد از حضور بازیکن‌های خارجی در ایران به سود مالی می‌رسند یا خیر، اظهار داشت: اگر مدیر باشگاه شخصی را که در زمینه جذب بازیکنان خارجی کاربلد است، همراه با سرمربی تیم مسئول این کار بکند مشخص می‌شود ماجرا چیست. اکنون مشخص نیست بازیکنان خارجی فصل پیش استقلال چگونه جذب شده اند و چرا از این تیم رفتند. معلوم نیست مدیرعامل، قائم مقام، معاون باشگاه آن‌ها را جذب کرده است یا لیدر استقلال. وقتی هیچ چیز مشخص نیست چنین شائباتی هم شکل می‌گیرد.

رحمتی و منتظری با بی احترامی از استقلال جدا شدند

او درباره ارزیابی اش از دلیل اصلی جدایی بازیکنان باتجربه‌ای مانند پژمان منتظری و مهدی رحمتی از استقلال گفت: هر بازیکن با تجربه‌ای باید روزی از تیم برود، اما نوع جدایی خیلی مهم است. این موضوع هم به مدیریت باز می‌گردد و متاسفانه بازیکنان بزرگ استقلال خیلی بد و با بی احترامی از تیم می‌روند. در باشگاه استقلال افرادی برای بازیکنانی که شاید ۱۰ سال عمر ورزشی خود را در این تیم پشت سر گذاشته باشند، تصمیم می‌گیرند که دوام حضور خودشان در باشگاه به یک سال هم نمی‌رسد و شاید این اتفاق دیگر تکرار هم نشود. نوع جدایی رحمتی و منتظری خوب نبود و دلیل آن هم اختلاف‌های یک فصل اخیر بوده است. اگر بحث فنی بود سرمربی تیم به راحتی می‌توانست بگوید بازیکن را نمی‌خواهم، اما احترام امثال منتظری و رحمتی باید حفظ بشود.

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

به گزارش‌ مشرق، سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!