Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید سجاد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: دانش‌آموزان مدارس این شهرستان ۳۱ رتبه برتر استانی را در سی‌و هفتمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری مدارس کسب کردند.

وی افزود: ۳۱ نفر از دانش‌آموزان مدارس خواجه‌نصیر، طالقانی، عصرپیام، سماء، حضرت زهرا (س)، شهید مرحبا، افروز، سروش، توحید، یوسف‌آبادی، شرف، شهره کریم‌زاده، شهید علی‌انصاری و فاطمیه در سی‌و هفتمین دوره از مسابقات فرهنگی‌هنری مدارس در چهار بخش آوایی، ادبی، هنر‌های دستی و تجسمی موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: «سایه صوفی‌زاد» و «حلیا اصولی» در رشته گلیم‌بافی موفق به کسب رتبه اول استانی، «انوشا اسکندری» در رشته مشبک و «عسل یعقوبی» در رشته ملیله‌کاری موفق به کسب رتبه دوم استانی و «ساره سیدی» در رشته‌های فرش و قالی‌بافی موفق به کسب رتبه سوم استانی در سی‌وهفتمین دوره از مسابقات فرهنگی هنری مدارس شده‌اند.

سید سجاد موسوی، با اشاره به نفرات برتر هنر‌های تجسمی، افزود: «عسل بیگانه» در نگارگری، «پارمیدا سبلانی» در تشعیر، «پارمیدا سهرابی» در آب مرکب، «آنیا سلمانی» در گواش، «تانیا طاهری» در طراحی آرم «صهبا نعیم‌وش» در خط ثلت رتبه اول، «فاطمه جوادی» نقشه قالی رتبه دوم، «فاطمه‌زهرا لقمان‌نیا» در تذهیب، «حنانه اکبریان» در نقاشی خط، «روژینا رشیدی» در آبرنگ، «کتایون جلائی» در عکاسی رتبه سوم استانی را کسب کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه «مهدی بنی‌خادمی» و «سید مبین دانیال» در شکسته‌نستعلیق به ترتیب رتبه‌های اول و دوم استانی را کسب کرده‌اند، گفت: «تینا اسداله‌زاده» در پوسترسازی، «فرشته کریمی‌نژاد» در طراحی جلد و «آمنه امام‌پور» در طراحی آرم رتبه اول، «احیا بندرچیان» در پوسترسازی رتبه دوم، «فاطمه رازی» در نقاشی با رنگ روغن، «شیدا عباسی» در نقاشی با مدادرنگی رتبه سوم استانی را کسب کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا، «روناز ساسانیان» را نفر دوم رشته شعر و «مبینا سیاه‌سوها» را برگزیده رشته داستان‌نویسی معرفی کرد و افزود: در بخش هنر‌های آوایی «پانیز آسانی» در نوازندگی گیتار و «اروین ضیاء» در نوازدگی پیانو رتبه اول و «پارسا رنگیدن» و «معین‌الدین حمیدی» در دف‌نوازی رتبه دوم استانی را کسب کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس این شهرستان در مرحله شهرستانی سی‌وهفتمین دوره از مسابقات فرهنگی‌هنری مدارس شرکت کرده بودند و حدود ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.

 

انتهای پیام/م.ع

کسب ۳۱ رتبه استانی از سوی دانش‌آموزان آستارا در مسابقات فرهنگی هنری مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند