Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه سان انگلیس مدعی شده است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر است به شرط جذب یک بازیکن از بارسلونا، نیمار را به این تیم بفروشد.

نیمار پس از گذشت دو سال از زمان جدایی‌اش از بارسلونا و عقد قرارداد 222 میلیون یورویی با PSG، حالا قصد بازگشت به نوکمپ را دارد اما مسئولان باشگاه فرانسوی تمایلی به فروش او به بارسا ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما ظاهراً موضع این باشگاه عوض شده است و طبق ادعای سان این باشگاه حاضر است در ازای جذب کلمن لنگله، مدافع فرانسوی آبی‌و‌اناری‌ها به علاوه مابه‌التفاوت قیمت او با نیمار، به مهاجم برزیلی‌اش اجازه بازگشت به نوکمپ را بدهد.

لنگله 24 ساله دوران بازیگری‌اش را در تیم نانسی فرانسه آغاز کرد و طبق اعلام نشریه اسپانیایی اسپورت، او نزد مقامات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شدت بازیکن محبوبی است.

این بازیکن فرانسوی تابستان سال گذشته با قراردادی 31 میلیون پوندی از سویا به بارسلونا رفت اما آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست خودش را به برنامه‌های تاکتیکی ارنستو والورده تحمیل کند و فصل گذشته در لالیگا تنها 23 بازی انجام داد.

با توجه به این موضوع، بارسلونا حاضر به فروش لنگله خواهد شد اگر رفتن او منجر به بازگشت نیمار به بارسلونا شود. این باشگاه به طرح معاوضه فیلیپه کوتینیو یا عثمان دمبله با نیمار فکر می‌کرد اما گویا پاریسی‌ها ترجیح می‌دهند لنگله کمتر شناخته شده را جذب کنند.

اگرچه هنوز ابهامات فراوانی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که این جابجایی محتمل‌تر شده به خصوص که نیمار هنوز به شرکت در تمرینات پیش فصل آبی‌و‌اناری‌ها هم نشده است.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اخیراً اعلام کرد که این باشگاه با فروش نیمار مخالف نیست، البته به شرط دریافت یک پیشنهاد قابل قبول.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: نیمار بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم

در دیداری از هفته ۳۰ لیگ یک فرانسه ۲۰۲۳/۲۴،  پاری سن ژرمن میزبان لیون بود که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) برای پی اس جی و  ارنست ناما (۳۷) برای مهمان گلزنی کردند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و فقط با پنج امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیون هم با ۴۱ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)