Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@15:47:24 GMT

رونالدو حین انجام تست‌های پزشکی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۷۹۵۳

رونالدو حین انجام تست‌های پزشکی + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

 کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از گذراندن دوران تعطیلات امروز به باشگاه یوونتوس برگشت. کریس بعد از آمدن به باشگاه مثل تمام بازیکنان در تست‌های پزشکی پیش فصل بیانکونری حضور پیدا کرد. رونالدو از امروز در تمرینات گروهی بانوی پیر حضور پیدا می‌کند.

منبع: خبرآنلاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس تست های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مجتبی قدمگاهی، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و افزود: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

وی، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشور‌های «آسه آن» (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه جاری (۱۷ تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها، بیمارستان سازی و تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محور‌های فعالیت این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • ۴ مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا